Hazrat Ibn Abbas considered it disliked to give any special distinction to any day, or to fast on specific days or in specific months in such a way that it is never missed.
حضرت ابن عباس کسی دن کو کوئی خصوصی امتیاز دینے، یا مخصوص دنوں میں روزہ رکھنے یا مخصوص مہینوں میں اس طرح روزہ رکھنے کو مکروہ قرار دیتے تھے کہ اسے کبھی نہ چھوڑا جائے۔
Hazrat Ibn Abbas kisi din ko koi khasusi imtiaz dene, ya makhsoos dinon mein roza rakhne ya makhsoos mahinon mein is tarah roza rakhne ko makrooh qarar dete thay ke ise kabhi na chhoda jaye.
Prophet Abraham said that the previous people considered it disliked to impose something upon themselves which is not a duty from Allah upon the youth.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف اس بات کو مکروہ قرار دیتے تھے کہ اپنے اوپر اس چیز کو فرض کرلیں تو جوان پر اللہ کی طرف سے فرض نہیں۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke aslaf is baat ko makruh karar dete thay ke apne upar us cheez ko farz kar len tou jawan par Allah ki taraf se farz nahi.
Hazrat Mujahid says that do not fast for the whole month by comparing any month with Ramadan, do not fast even on Friday, saying that you should make it the day of Eid, rather if you want to fast on Friday, then keep fast one day before or one day after.
حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ کسی مہینے کو رمضان سے تشبیہ دے کر اس پورے مہینے میں روزے نہ رکھو، صرف جمعہ کے دن بھی روزہ نہ رکھو کہ کہیں تم اسے عید کا دن بنا لو، بلکہ اگر جمعہ کو روزہ رکھنا ہو تو ایک دن پہلے یا ایک دن بعد میں بھی روزہ رکھو۔
Hazrat Mujahid farmate hain ke kisi mahine ko Ramzan se tashbeeh dekar is poora mahine mein roze na rakho, sirf Jumu'ah ke din bhi roza na rakho ke kahin tum ise Eid ka din bana lo, balke agar Jumu'ah ko roza rakhna ho to ek din pehle ya ek din baad mein bhi roza rakho.