8.
Book of Fasting
٨-
كِتَابُ الصِّيَامِ


Who permitted kohl for the fasting person

‌مَنْ رَخَّصَ فِي الْكُحْلِ لِلصَّائِمِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9267

Hazrat Ata said that there is no harm in applying kohl while fasting.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ روزے کی حالت میں سرمہ لگانے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ata farmate hain ke rozy ki halat mein surma lagane mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالْكُحْلِ لِلصَّائِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9268

Prophet Abraham said there is no harm in applying kohl while fasting.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ روزے کی حالت میں سرمہ لگانے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh rozay ki halat mein surma lagane mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالْكُحْلِ لِلصَّائِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9269

Hazrat Hassan says that there is no harm in applying surma during a fast, provided that its taste is not felt.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ روزے کی حالت میں سرمہ لگانے میں کوئی حرج نہیں بشرطیکہ اس کا ذائقہ محسوس نہ ہو۔

Hazrat Hassan farmate hain ke rozey ki halat mein surma lagane mein koi harj nahi basharte ke iska zaiqa mehsoos na ho.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالْكُحْلِ لِلصَّائِمِ ، مَا لَمْ يَجِدْ طَعْمَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9270

Hazrat Jabir narrates that Hazrat Aamir, Hazrat Muhammad bin Ali and Hazrat Ata used to apply antimony (kohl) while fasting and they did not see any harm in it.

حضرت جابر فرماتے ہیں کہ حضرت عامر، حضرت محمد بن علی اور حضرت عطاء روزے کی حالت میں اثمد سرمہ لگاتے تھے اور اس میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Jaber farmate hain keh Hazrat Aamir, Hazrat Muhammad bin Ali aur Hazrat Ata roze ki halat mein ismid surma lagate thay aur is mein koi haraj na samajhte thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ ، وَعَطَاءٍ ، « أَنَّهُمْ كَانُوا يَكْتَحِلُونَ بِالْإِثْمِدِ وَهُمْ صِيَامٌ ، لَا يَرَوْنَ بِهِ بَأْسًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9271

Hazrat Ata says that there is no harm for a fasting person to apply kohl.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ روزہ دار کے لیے سرمہ لگانے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ata farmate hain ke rozdar ke liye surma lagane mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَعَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالْكُحْلِ لِلصَّائِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9272

Hazrat Anas used to apply kohl while fasting.

حضرت انس روزہ کی حالت میں سرمہ لگایا کرتے تھے۔

Hazrat Anas roza ki halat mein surma lagaya karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ أَبِي مُعَاذٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ ، عَنْ أَنَسٍ ، « أَنَّهُ كَانَ يَكْتَحِلُ وَهُوَ صَائِمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9273

Hazrat Hammad bin Salamah, Hazrat Abu Hilal and Hazrat Qatadah have declared it makrooh (disliked) to apply surma (kohl) while fasting.

حضرت حماد بن سلمہ، حضرت ابو ہلال اور حضرت قتادہ نے روزے کی حالت میں سرمہ لگانے کو مکروہ قرار دیا ہے۔

Hazrat Hammad bin Salma, Hazrat Abu Hilal aur Hazrat Qatada ne rozy ki halat mein surma lagane ko makrooh karar diya hai.

حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ ، وَأَبِي هِلَالٍ ، وَقَتَادَةَ : « أَنَّهُمْ كَرِهُوا الْكُحْلَ لِلصَّائِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9274

Hazrat Hassan said that there is no harm in using surma while fasting.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ روزے کی حالت میں سرمہ لگانے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Hassan farmate hain ke rozay ki halat mein surma lagane mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا أَنْ يَكْتَحِلَ الرَّجُلُ وَهُوَ صَائِمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9275

Hazrat Zuhri said that there is no harm in applying kohl while fasting.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ روزے کی حالت میں سرمہ لگانے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Zahri farmate hain ke rozey ki halat mein surma lagane mein koi harj nahin.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالْكُحْلِ لِلصَّائِمِ »