9.
Book of Zakat
٩-
كِتَابُ الزَّكَاةِ


What they said about what exceeds two hundred, there is nothing on it until it reaches forty dirhams

‌مَا قَالُوا فِيمَا زَادَ عَلَى الْمِائَتَيْنِ لَيْسَ فِيهِ شَيْءٌ حَتَّى يَبْلُغَ أَرْبَعِينَ دِرْهَمًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9863

Hazrat Dawud says that Imam Shabi did not consider anything obligatory on more than two hundred dirhams until it reached forty.

حضرت داؤد فرماتے ہیں کہ امام شعبی دو سو دراہم سے زائد پر کچھ بھی واجب نہیں سمجھتے تھے یہاں تک کہ وہ چالیس تک پہنچ جائے۔

Hazrat Dawood farmate hain ke Imam Shabi do so diram se ziyada par kuch bhi wajib nahi samjhte thay yahan tak ke woh chalis tak pahunch jaye.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ ، عَنْ دَاوُدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « كَانَ لَا يَرَى فِيمَا زَادَ عَلَى الْمِائَتَيْنِ شَيْءٌ حَتَّى يَبْلُغَ أَرْبَعِينَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9864

Hazrat Hassan narrates that Hazrat Umar wrote to Hazrat Abu Musa Ash'ari that: if it exceeds two hundred dirhams, then one dirham (Zakat) is due on every forty dirhams.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ حضرت عمر نے حضرت ابو موسیٰ اشعری کو لکھا تھا کہ : دو سو دراہم سے زائد ہوجائیں تو پھر ہر چالیس دراہم پر ایک درھم (زکوۃ ) ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain keh Hazrat Umar ne Hazrat Abu Musa Ashari ko likha tha keh: do sau diram se ziada hojain to phir har chalis diram par ek diram (zakat) hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحِيمِ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ عَاصِمٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : كَتَبَ عُمَرُ إِلَى أَبِي مُوسَى « فَمَا زَادَ عَلَى الْمِائَتَيْنِ فَفِي كُلِّ أَرْبَعِينَ دِرْهَمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9865

Hazrat Hassan says that nothing will come from two hundred dirhams until he reaches forty.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ دو سو دراہم سے زائد پر کچھ نہیں آئے گا یہاں تک کہ وہ چالیس ہوجائیں۔

Hazrat Hassan farmate hain keh do sow diram se ziyada per kuch nahin aye ga yahan tak keh woh chalis hojain.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لَيْسَ فِيمَا زَادَ عَلَى الْمِائَتَيْنِ شَيْءٌ حَتَّى يَكُونَ أَرْبَعِينَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9866

Hazrat Mak'hul said that nothing is payable on more than two hundred Dirhams until they exceed forty.

حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ دو سو دراہم سے زائد پر کچھ نہیں آئے گا یہاں تک کہ وہ زائد چالیس ہوجائیں۔

Hazrat Makhool farmate hain keh do sau diram se ziada par kuch nahin aye ga yahan tak keh woh ziada chalis hojain.

حَدَّثَنَا ابْنُ عَدِيٍّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ وَاصِلٍ ، مَوْلَى أَبِي عُيَيْنَةَ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، قَالَ : « لَيْسَ فِيمَا زَادَ عَلَى الْمِائَتَيْنِ شَيْءٌ حَتَّى يَبْلُغَ أَرْبَعِينَ دِرْهَمًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 9867

Hazrat Ata says that up to two hundred and forty dirhams, there are six dirhams (Zakat); then there is nothing until their number reaches two hundred and eighty, then there are seven dirhams on them (Zakat); then keep calculating in the same way.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ یہاں تک کہ دو سو سے زائد چالیس درہم ہوجائیں تو پھر اس پر چھ درہم (زکوۃ ) ہے پھر کچھ نہیں ہے یہاں تک کہ ان کی تعداد دو سو اسی ہوجائیں تو ان پر سات درھم (زکوۃ ) ہیں، پھر اسی طرح حساب کرتے جائیں۔

Hazrat Ata farmate hain keh yahan tak keh do so se ziyada chalis dirham hojain to phir us par chhe dirham (zakat) hai phir kuch nahin hai yahan tak keh un ki tadad do so assi hojain to un par sat dirham (zakat) hain, phir isi tarah hisab karte jayen.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « حَتَّى يَبْلُغَ أَرْبَعِينَ دِرْهَمًا نَيِّفًا عَلَى الْمِائَتَيْنِ فَهِيَ حِينَئِذٍ سِتَّةُ دَرَاهِمَ ، ثُمَّ لَا شَيْءَ حَتَّى تَبْلُغَ ثَمَانِينَ وَمِائَتَيْ دِرْهَمٍ فَهِيَ سَبْعَةُ دَرَاهِمَ ، ثُمَّ كَذَلِكَ »