9.
Book of Zakat
٩-
كِتَابُ الزَّكَاةِ


What they said about a man who has debt, who said: He does not pay Zakat

‌مَا قَالُوا فِي الرَّجُلِ يَكُونُ عَلَيْهِ الدَّيْنُ مَنْ قَالَ: لَا يُزَكِّيهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 10553

Hazrat Hassan says that the amount and limit of Zakat is fixed, when that amount is reached, then calculate all the wealth that is present and that is absent and pay Zakat on it, yes but there is no Zakat on what is debt on you.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ زکوۃ کی مقدار اور حد معلوم ہے، جب وہ مقدار آجائے تو جو مال موجود ہے اور جو غائب ہے ان سب کا حساب کر اور اس پر زکوۃ ادا کر، ہاں مگر جو تجھ پر قرض ہے اس پر زکوۃ نہیں ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain ke zakat ki miqdar aur had maloom hai, jab wo miqdar ajaye to jo maal mojood hai aur jo ghaib hai un sab ka hisab kar aur is par zakat ada kar, haan magar jo tujh par qarz hai is par zakat nahi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لِلزَّكَاةِ حَدٌّ مَعْلُومٌ فَإِذَا جَاءَ ذَلِكَ حَسَبَ مَالَهُ الشَّاهِدَ ، وَالْغَائِبَ فَيُؤَدِّي عَنْهُ إِلَّا مَا كَانَ مِنْ دَيْنٍ عَلَيْهِ »