10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ
What they said about the reward for fever and illness
مَا قَالُوا فِي ثَوَابِ الْحُمَّى وَالْمَرَضِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
salmān | Salman the Persian | Companion |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَلْمَانَ | سلمان الفارسي | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 10813
Hazrat Saeed bin Muhabbat narrates that I went with Hazrat Salman to visit his friend in Kinda. You said that when Allah sends a Muslim any hardship and then removes it from him, it becomes an atonement for his sins, and he is pleased with what remains. And when Allah Almighty inflicts hardship on a sinner and evildoer, and then gives him relief, then he becomes like a camel whose owner ties his thigh and wrist so that he cannot walk. He does not know why he was tied up and then he is let go, he does not know why he was let go.
حضرت سعید بن موھب فرماتے ہیں کہ میں حضرت سلمان کے ساتھ ان کے دوست کی عیادت کے لیے کندہ سے چلا، آپ نے فرمایا مسلمان کو جب کوئی تکلیف اللہ پہنچاتا ہے پھر اس کو دور کرتا ہے تو وہ اس کے گناہوں کا کفارہ ہوجاتا ہے، اور راضی کردیا جاتا ہے جو کچھ باقی ہے اس میں۔ اور گناہ گار اور فاجر کو جب اللہ تعالیٰ کوئی تکلیف پہنچاتا ہے۔ پھر اس کو عافیت دیتا ہے تو وہ اس اونٹ کی طرح ہوجاتا ہے جس کا مالک اس کی ران اور کلائی کو باندھ دے تاکہ وہ چل نہ سکے اس کو نہیں پتا کہ اس کو کیوں باندھا گیا ہے اور پھر اس کو چھوڑ دیا جائے تو اس کو نہیں معلوم کہ کیوں چھوڑا گیا ہے۔
Hazrat Saeed bin Mohab farmate hain ke main Hazrat Salman ke sath un ke dost ki aiyadat ke liye Kandah se chala, aap ne farmaya musalman ko jab koi takleef Allah pahunchata hai phir us ko door karta hai to woh us ke gunahon ka kaffara hojaata hai, aur raazi kar diya jaata hai jo kuch baqi hai us mein. Aur gunahgar aur fajir ko jab Allah Ta'ala koi takleef pahunchata hai. Phir us ko aafiyat deta hai to woh us onth ki tarah hojaata hai jis ka malik us ki raan aur kalai ko bandh de taake woh chal na sake us ko nahin pata ke us ko kyun bandha gaya hai aur phir us ko chhor diya jaye to us ko nahin maloom ke kyun chhora gaya hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عُمَارَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ مَوْهَبٍ ، قَالَ : انْطَلَقْتُ مَعَ سَلْمَانَ إِلَى صَدِيقٍ لَهُ يَعُودُهُ مِنْ كِنْدَةَ ، فَقَالَ : « إِنَّ الْمُؤْمِنَ يُصِيبُهُ اللَّهُ بِالْبَلَاءِ ثُمَّ يُعَافِيهِ ، فَيَكُونُ كَفَّارَةً لِسَيِّئَاتِهِ ، وَيُسْتَعْتَبُ فِيمَا بَقِيَ ، وَإِنَّ الْفَاجِرَ يُصِيبُهُ اللَّهُ بِالْبَلَاءِ ، ثُمَّ يُعَافِيهِ فَيَكُونُ كَالْبَعِيرِ عَقَلَهُ أَهْلُهُ ، لَا يَدْرِي لِمَ عَقَلُوهُ ، ثُمَّ أَرْسَلُوهُ فَلَا يَدْرِي لِمَ أَرْسَلُوهُ »