10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ
Who said to stand for the funeral when it passes
مَنْ قَالَ يُقَامُ لِلْجِنَازَةِ إِذَا مَرَّتْ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 11908
Narrated Abu Hurairah: I went out with the Prophet (ﷺ) and he passed by a funeral procession of a Jew. The people stood up and the Prophet (ﷺ) also stood up and we too stood up along with him. I said, "O Allah's Messenger (ﷺ)! Is he not a Jew?" He (ﷺ) said, "Is he not a human being (created by Allah)?"
حضرت خارجہ بن زید اپنے چچا حضرت یزید بن ثابت سے روایت کرتے ہیں کہ وہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ تشریف فرما تھے کہ ایک جنازہ نکلا، جب حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کو دیکھا تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کھڑے ہوگئے اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صحابہ بھی کھڑے ہوگئے اور جنازے کے گزرنے تک کھڑے رہے، میں نہیں سمجھتا کہ آپ کسی تکلیف یا جگہ کی تنگی کی وجہ سے کھڑے ہوئے ہوں، اور میرا خیال ہے کہ یہ یہودی مرد یا عورت کا جنازہ تھا ہم نے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے اس کھڑے ہونے کی وجہ دریافت نہ کی۔
Hazrat Kharija bin Zaid apne chacha Hazrat Yazid bin Sabit se riwayat karte hain ki woh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sath tashreef farma thay ki ek janaza nikla, jab Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne us ko dekha to Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) kharay hogaye aur Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sahaba bhi kharay hogaye aur janaze ke guzarne tak kharay rahe, main nahin samajhta ki Aap kisi takleef ya jaga ki tangi ki waja se kharay huye hon, aur mera khayal hai ki yeh Yahodi mard ya aurat ka janaza tha hum ne Nabi (Sallallahu Alaihi Wasallam) se is kharay hone ki waja daryaft na ki.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ حَكِيمٍ ، عَنْ خَارِجَةَ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ عَمِّهِ يَزِيدَ بْنِ ثَابِتٍ ، « أَنَّهُ كَانَ جَالِسًا مَعَ النَّبِيِّ ﷺ فِي أَصْحَابِهِ فَطَلَعَتْ جِنَازَةٌ ، فَلَمَّا رَآهَا رَسُولُ اللَّهِ ﷺ ثَارَ ، وَثَارَ أَصْحَابُهُ ، فَلَمْ يَزَالُوا قِيَامًا حَتَّى بَعُدَتْ وَاللَّهِ مَا أَدْرِي مِنْ تَأَذِّيهَا أَوْ مِنْ تَضَايُقِ الْمَكَانِ ، وَمَا أَحْسَبُهَا إِلَّا جِنَازَةَ يَهُودِيٍّ أَوْ يَهُودِيَّةٍ ، وَمَا سَأَلْنَاهُ عَنْ قِيَامِهِ »