10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ
Regarding a man sweating on his forehead at the time of death
فِي الرَّجُلِ يَرْشَحُ جَبِينُهُ عِنْدَ مَوْتِهِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12012
Hadrat 'Alqama (may Allah have mercy on him) went to visit one of his friends who was sick (with phlegm). You touched his forehead and saw that he was sweating. You laughed at this, and some of the people asked, "O Abu Shibl! What made you laugh?" He said, "I laughed at the words of 'Abdullah, who said that when a believer sweats (at the time of death), it is because of some of his evil deeds, so he experiences some difficulty at the time of death so that it may be an atonement for those evil deeds. And the soul of a disbeliever and a sinner comes out like the breath of a donkey, because he also has some good deeds, so death is made easy for him so that this ease may be a reward for those good deeds."
حضرت علقمہ اپنے ایک دوست کی عیادت کے لیے تشریف لے گئے جس کو (بلغم کی) بیماری تھی، آپ نے اس کی پیشانی کو چھوا تو پسینہ نکل رہا تھا آپ یہ دیکھ کر ہنس پڑے، لوگوں میں سے بعض نے عرض کیا اے ابو شبل ! آپ کو کس چیز نے ہنسایا۔ فرمایا : مجھ کو عبداللہ کی بات پر ہنسی آگئی کہ مؤمن کو (جان کنی کے وقت) پسینہ نکلتا ہے تو اس کے کچھ برے عمل ہوتے ہیں تو ان کی وجہ سے اس پر موت کے وقت کچھ سختی ہوتی ہے تاکہ ان برائیوں کا کفارہ بن جائے، اور کافر وفاجر کی روح گدھے کے سانس کی طرح نکلتی ہے، کیونکہ اس کے بھی کچھ اچھے اعمال ہوتے ہیں تو موت کے وقت اس پر آسانی ہوتی ہے تاکہ یہ آسانی ان نیکیوں کا بدلہ ہوجائیں۔
Hazrat Alqama apne aik dost ki ayadat ke liye tashreef le gaye jis ko (balgham ki) bimari thi, aap ne us ki peshani ko chhua to paseena nikal raha tha aap ye dekh kar hans pade, logon mein se baaz ne arz kiya ae abu shibl ! aap ko kis cheez ne hansaya. Farmaya : mujhe Abdullah ki baat par hansi aa gayi keh momin ko (jaan keni ke waqt) paseena nikalta hai to us ke kuch bure amal hote hain to un ki wajah se us par maut ke waqt kuch sakhti hoti hai taake un buraiyon ka kaffara ban jaye, aur kafir fajir ki rooh gadhe ke saans ki tarah nikalti hai, kyunki us ke bhi kuch achhe amal hote hain to maut ke waqt us par asani hoti hai taake ye asani un nekiyon ka badla hojain.
حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَلْقَمَةَ ، أَنَّهُ دَخَلَ عَلَى صَدِيقٍ لَهُ مِنَ النَّخَعِ يَعُودُهُ ، فَمَسَحَ جَبِينَهُ ، فَوَجَدَهُ يَرْشَحُ فَضَحِكَ ، فَقَالَ لَهُ بَعْضُ الْقَوْمِ : مَا يَضْحَكُكَ يَا أَبَا شِبْلٍ ؟ قَالَ : ضَحِكْتُ مِنْ قَوْلِ عَبْدِ اللَّهِ « إِنَّ نَفْسَ الْمُؤْمِنِ تَخْرُجُ رَشْحًا ، وَإِنَّهُ قَدْ يَكُونُ عَمِلَ السَّيِّئَةَ فَيُشَدَّدُ عَلَيْهِ عِنْدَ الْمَوْتِ لِيَكُونَ بِهَا ، وَإِنَّ نَفْسَ الْكَافِرِ وَالْفَاجِرِ لِيَخْرُجَ مِنْ شِدْقِهِ كَمَا يَخْرُجُ نَفْسُ الْحِمَارِ ، وَإِنَّهُ قَدْ يَكُونُ عَمِلَ الْحَسَنَةَ ، فَهُوِّنَ عَلَيْهِ عِنْدَ الْمَوْتِ لِيَكُونَ بِهَا »