11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ
Regarding the lame, the insane, and the one-eyed, whether they suffice in emancipation
فِي الْأَعْرَجِ وَالْمَجْنُونِ، وَالْأَعْوَرِ يُجْزِئُ فِي الرَّقَبَةِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12233
Hazrat Ibrahim (Abraham) states that whoever has to free a slave, then he should buy a life (slave), then when it (the bought slave) is made to pass from one state to another, then it will be sufficient on his (the former slave owner's) behalf, and it will not be sufficient for him that which he did not act upon. So the one who acts (righteously) is like the one-eyed who has his like (another one-eyed person), and the one who does not act (righteous) is like the blind and the lame.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جس کے ذمہ غلام آزاد کرنا ہو تو وہ ایک جان (غلام) خریدے، پھر جب اس کو نافذ کیا کسی عمل سے کسی عمل کی طرف، تو اس کی طرف سے کافی ہوجائے گا، اور کافی نہیں ہوگا جو اس نے عمل نہیں کیا، پس جو شخص عمل کرے تو کانا اور اس کی مثل ہے، اور جو عمل نہ کرے تو اندھا اور لنگڑا کے مثل ہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke jis ke zimma ghulam azad karna ho to wo aik jaan (ghulam) khareeday, phir jab us ko nafiz kya kisi amal se kisi amal ki taraf, to us ki taraf se kafi hojaey ga, aur kafi nahi hoga jo us ne amal nahi kya, pas jo shakhs amal kare to kana aur us ki misl hai, aur jo amal na kare to andha aur langra ke misl hai.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : مَنْ كَانَتْ عَلَيْهِ رَقَبَةٌ ، فَاشْتَرَى نَسَمَةً قَالَ : « إِذَا أَبْعَدَهَا مِنْ عَمَلٍ إِلَى عَمَلٍ أَجْزَأَهُ ، لَا يُجْزِيهِ مَنْ لَا يَعْمَلُ ، فَأَمَّا الَّذِي يَعْمَلُ فَالْأَعْوَرُ وَنَحْوُهُ ، وَأَمَّا الَّذِي لَا يَعْمَلُ فَالْمُقْعَدُ وَالْأَعْمَى »