11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ


Regarding the lame, the insane, and the one-eyed, whether they suffice in emancipation

‌فِي الْأَعْرَجِ وَالْمَجْنُونِ، وَالْأَعْوَرِ يُجْزِئُ فِي الرَّقَبَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12238

Ibn Juraij reported: I asked Ata, "Is it sufficient to free a believing slave, who is not sound but from whom he benefits, as expiation for unintentional manslaughter? Is the slave lame or is one of his limbs paralyzed?" He disapproved of it and preferred a sound slave.

حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ سے دریافت کیا، کیا قتل نفس میں مؤمن غلام کو آزاد کرنا جو کہ تندرست نہ ہو کافی ہوجائے گا اور وہ اس سے نفع حاصل کررہا ہے، وہ غلام لنگڑا ہے یا اس کا عضو شل ہے ؟ آپ نے اس کا انکار کیا اور تندرست غلام کو پسند کیا۔

Hazrat Ibn Juraij farmate hain keh maine Hazrat Ata se daryaft kiya, kya qatl nafs mein momin ghulam ko azad karna jo keh tandrust na ho kaafi hojaega aur wo us se nafa hasil kar raha hai, wo ghulam langra hai ya us ka uzv shal hai? Aap ne is ka inkar kiya aur tandrust ghulam ko pasand kiya.

مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِعَطَاءٍ : أَيَجُوزُ فِي قَتْلِ النَّفْسِ خَطَأً رَقَبَةٌ مُؤْمِنَةٌ غَيْرُ سَوِيَّةٍ وَهُوَ يَنْتَفِعُ بِهَا أَعْرَجُ ، أَوْ أَشَلُّ ؟ « فَأَبَى وَاسْتَحَبَّ السَّوِيَّةَ »