11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ


Regarding a man who is made to swear and intends by something

‌فِي الرَّجُلِ يُسْتَحْلَفُ فَيَنْوِي بِالشَّيْءِ

الأسمالشهرةالرتبة
عَلِيٍّ علي بن أبي طالب الهاشمي صحابي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12588

Hazrat Ibrahim says that if someone gives an oath of divorce to someone and they take the oath, then the oath is upon the one whom the oath-giver made them swear by. The intention of the oath-giver is not considered in this.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ کسی شخص کو طلاق کی قسم دی جائے اور وہ قسم اٹھا لے تو قسم اس پر ہوگئی جس پر قسم اٹھوانے والے نے اس سے اٹھوائی ہے، اس میں قسم اٹھانے والے کی نیت کا اعتبار نہیں ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke kisi shakhs ko talaq ki qasam di jaye aur wo qasam utha le to qasam us par hogayi jis par qasam uthwane wale ne us se uthwayi hai is mein qasam uthane wale ki niyat ka aitbaar nahi hai

جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي الرَّجُلِ يُسْتَحْلَفُ بِالطَّلَاقِ فَيَحْلِفُ ، قَالَ : « الْيَمِينُ عَلَى مَا اسْتَحْلَفَهُ ، وَلَيْسَ نِيَّةُ الْحَالِفِ بِشَيْءٍ »