11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ


Regarding the expiation for zihar, when it is due

‌فِي كَفَّارَةِ الظِّهَارِ مَتَى هِيَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12606

Hazrat Saeed bin Al-Musayyab, Hazrat Masheer, and Hazrat Ibrahim said that if someone declares zihar to his wife and has not yet consummated the marriage, there is no waiting period (iddah). If he offers expiation, he can go back to his wife.

حضرت سعید بن المسیب، حضرت معشر اور حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب کسی عورت سے ظہار کرے اور اس میں ابھی داخل نہ ہو اگر میں تیرے پاس آیا اس میں کوئی حد اور وقت نہیں جب کفارہ ادا کر دے تو اس کے پاس آجائے۔

Hazrat Saeed bin al Musayyab, Hazrat Mushir aur Hazrat Ibrahim farmate hain ki jab kisi aurat se zihar kare aur us mein abhi dakhil na ho agar mein tere pass aaya us mein koi hadd aur waqt nahin jab kafara ada kar de to uske pass aa jaye.

عَبْدُ الرَّحِيمِ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَسَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَعَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالُوا : " إِنْ ظَاهَرَ مِنْهَا وَلَمْ يَدْخُلْ فِيهَا : إِنْ غَشِيتُكِ ، فَلَا حَدَّ فِي ذَلِكَ ، وَلَا وَقْتَ إِذَا كَفَّرَ غَشِيَهَا "