12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ Regarding a man who adorns or adorns or marks while intending Ihram
فِي الرَّجُلِ يُقَلِّدُ، أَوْ يُجلِلُ أَوْ يُشْعِرُ وَهُوَ يُرِيدُ الْإِحْرَامَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12703
Hazrat Ata and Hazrat Aswad said that it is not permissible for a pilgrim to have his Ahram tied (worn) when he is not in the state of Ihram. However, if it is a matter of a day or two, then there is no harm.
حضرت عطائ اور حضرت اسود فرماتے ہیں حاجی کے لیے جائز نہیں کہ اس کا قلادہ ڈال دیا (باندھ) جائے اور وہ محرم نہ ہو ہاں اگر ایک یا دو دن چاہے تو (کوئی حرج نہیں) ۔
Hazrat Ataa aur Hazrat Aswad farmate hain haaji ke liye jaiz nahin ki uska qilada daal diya (bandh) jaye aur wo muhrim na ho haan agar ek ya do din chahe to (koi harj nahin).
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، وَابْنِ الْأَسْوَدِ قَالَا : « لَيْسَ لَهُ أَنْ يُقَلِّدَ ، وَلَا يُحْرِمَ إِلَّا أَنْ يَشَاءَ يَوْمًا أَوْ يَوْمَيْنِ »