12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Who preferred entering Ihram after prayer
مَنْ كَانَ يَسْتَحِبُّ أَنْ يُحْرِمَ فِي دُبُرِ الصَّلَاةِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12746
It is narrated from Hazrat Hassan that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) put on Ihram after the Zuhr prayer and Hazrat Hassan also liked to put on Ihram after the Zuhr prayer, and if a person could not put on Ihram after the Zuhr prayer, he would put it on after the Asr prayer.
حضرت حسن سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نماز ظہر کے بعد احرام باندھا اور حضرت حسن بھی نماز ظہر کے بعد احرام باندھنے کو پسند کرتے تھے، اور اگر کوئی شخص نماز ظہر کے بعد احرام نہ باندھ سکے وہ نماز عصر کے بعد باندھ لے۔
Hazrat Hassan se marvi hai keh Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Namaz Zohar ke baad ehram bandha aur Hazrat Hassan bhi Namaz Zohar ke baad ehram bandhne ko pasand karte thay, aur agar koi shakhs Namaz Zohar ke baad ehram na baandh sake woh Namaz Asr ke baad baandh le.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا حَفْصٌ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ أَحْرَمَ دُبُرَ صَلَاةِ الظُّهْرِ ». « وَكَانَ الْحَسَنُ يَسْتَحِبُّ أَنْ يُحْرِمَ دُبُرَ الظُّهْرِ ، فَإِنْ لَمْ يَفْعَلْ فَفِي دُبُرِ صَلَاةِ الْعَصْرِ »