12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Regarding a garment dyed with wars and saffron, who said it is permissible to wash it and wear it in Ihram
فِي الثَّوْبِ الْمَصْبُوغِ بِالْوَرْسِ وَالزَّعْفَرَانِ مَنْ قَالَ: لَا بَأْسَ أَنْ يَغْسِلَهُ وَيُحْرِمَ فِيهِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13128
Hazrat Ayesha disliked women tying their ihram in clothes dyed with saffron and she disliked yellow clothes for both men and women, unless it was washed, then there is no harm.
حضرت عائشہ زعفران سے رنگے ہوئے کپڑوں میں عورتوں کے احرام باندھنے کو ناپسند فرماتی تھیں اور زرد رنگ کے کپڑے میں مرد اور عورتوں دونوں کے لیے ناپسند کرتی تھیں، ہاں مگر یہ کہ اس کو دھو لیا گیا ہو تو کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Ayesha zaafran se rangey huey kapron mein aurton ke ehram bandhne ko napasand farmati thin aur zard rang ke kapre mein mard aur aurton dono ke liye napasand karti thin, haan magar ye ke is ko dho liya gaya ho to koi harj nahin.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ : « يُكْرَهُ لِلْمُحْرِمِ الثَّوْبُ الْمَصْبُوغُ بِالزَّعْفَرَانِ ، وَالْمُسَفَّةُ بِالْعُصْفُرِ لِلرِّجَالِ »، قَالَتْ : « إِلَّا أَنْ يَكُونَ ثَوْبًا غَسِيلًا »