12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Regarding whether shortening is sufficient for a man performing Hajj or Umrah

‌فِي الرَّجُلِ يَحُجُّ أَوْ يَعْتَمِرُ يُجْزِيهِ التَّقْصِيرُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13602

It is narrated from Jabir bin Mut'im that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) stood on Marwah, and in his blessed hand was the head of a spear with which he cut his hair little by little, and he (peace and blessings of Allah be upon him) was saying: I have included the rites of Umrah in the rites of Hajj until the Day of Judgment. There is no "Sarurah" (pre-Islamic practice of celibacy or being a non-pilgrim) in Islam, and the blood of camels will be shed at the time of sacrifice, and recite Talbiyah in a loud voice.

حضرت جبیر بن مطعم سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مروہ پر کھڑے ہوئے، آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے دست مبارک میں نیزے کا پھل تھا جس سے آپ نے اپنے بال تھوڑے تھوڑے کاٹے اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) یہ ارشاد فرما رہے تھے : میں نے قیامت کے دن تک کے لیے عمرہ کے احکام کو حج کے احکام میں داخل کردیا ہے اسلام میں صرورہ (کنوار پن یا غیر حاجی شخص) نہیں ہے اور اونٹ کا خون بہایا جائے گا قربانی کرتے وقت اور تلبیہ اونچی آواز سے پڑھو۔

Hazrat Jabir bin Mut'im se marvi hai ke Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) Marwah par kharay huye, Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke dast mubarak mein nezey ka phal tha jis se Aap ne apne baal thore thore kate aur Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ye irshad farma rahe thay: mein ne Qayamat ke din tak ke liye Umrah ke ahkam ko Hajj ke ahkam mein dakhil kar diya hai Islam mein sirf (kanwar pan ya ghair Haji shakhs) nahi hai aur oont ka khoon bahaya jaye ga qurbani karte waqt aur talbiyah oonchi aawaz se parho.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ كِلَابِ بْنِ يَعْلَى ، عَنْ مَنْصُورِ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ ، عَنِ ابْنِ أَخِي جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ ، عَنْ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ قَالَ : قَامَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ عَلَى الْمَرْوَةِ بِيَدِهِ مِقَصٌّ يُقَصِّرُ بِهِ شَعْرَهُ ، وَهُوَ يَقُولُ : « دَخَلَتِ الْعُمْرَةُ فِي الْحَجِّ وَالْعُمْرَةِ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ ، لَا صَرُورَةَ فِي الْإِسْلَامِ ثُجُّوا الْإِبِلَ ثَجًّا وَعُجُّوا بِالتَّكْبِيرِ عَجًّا »