12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Who disliked for the woman in Ihram to wear jewelry and adorn herself

‌مَنْ كَرِهَ لِلْمُحْرِمَةِ أَنْ تَلْبَسَ الْحُلِيَّ وَتَزَيَّنَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14217

Hazrat Ata disliked the use of such ornaments for Muharram which produce sound, etc. You were asked if she could wear a necklace? You said if it doesn't make a sound.

حضرت عطائ محرمہ کے لیے ایسے زیور کے استعمال کو ناپسند کرتے تھے جس کی آواز وغیرہ ہو، آپ سے دریافت کیا گیا کہ وہ ہار پہن سکتی ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اگر اس کی آواز نہ ہو۔

Hazrat Ataa Muharrama ke liye aise zewar ke istamal ko napasand karte thay jis ki aawaz waghaira ho, aap se daryaft kiya gaya ke woh haar pehen sakti hai? Aap ne farmaya ke agar us ki aawaz na ho.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « كَانَ يُكْرَهُ لِلْمُحْرِمَةِ أَنْ تَلْبَسَ الْحُلِيَّ الْمَشْهُورَ » قَالَ : قُلْتُ : فَالْعِقْدُ ؟ قَالَ : « إِنْ كَانَ عِقْدًا مَشْهُورًا فَلَا »