12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Concerning the man residing in Mecca, when does he declare Ihram

‌فِي الرَّجُلِ الْمُقِيمِ بِمَكَّةَ مَتَى يُهِلُّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15014

It is narrated on the authority of Ata that Ibn Umar came (to Mecca), performed Tawaf and Sa'i, then stayed for four or five days without Ihram. Then he put on the Ihram for Hajj on the tenth (of Dhul-Hijjah). Then, on another visit, he stayed without Ihram until the eighth of Dhul-Hijjah and then put on the Ihram for Hajj on the eighth. When he would make the camels run towards Mina, Ata said: "This is what I consider to be preferable."

حضرت عطائ سے مروی ہے کہ حضرت ابن عمر تشریف لائے اور طواف کیا اور سعی کی پھر بغیر احرام کے چار، پانچ دن رہے پھر دس سے حج کا احرام باندھا، پھر دوسری بار جب تشریف لائے تو آٹھ ذی الحجہ تک بغیر احرام کے رہے، پھر آٹھ کو حج کا احرام باندھا جب اونٹوں کو منیٰ کی طرف چلاتے ہوئے چھوڑا، حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ یہی میرے نزدیک پسندیدہ ہے۔

Hazrat Ataa se marvi hai keh Hazrat Ibn Umar tashreef laaye aur tawaaf kya aur saee ki phir baghair ehram ke chaar, panch din rahe phir dus se Hajj ka ehram bandha, phir dusri baar jab tashreef laaye to aath Zil Hajj tak baghair ehram ke rahe, phir aath ko Hajj ka ehram bandha jab oonton ko Mina ki taraf chalate hue chora, Hazrat Ataa farmate hain keh yahi mere nazdeek pasandida hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « قَدِمَ ابْنُ عُمَرَ فَطَافَ ، ثُمَّ سَعَى ، ثُمَّ رَحَلَ فَمَكَثَ أَرْبَعًا أَوْ خَمْسًا ، ثُمَّ أَهَلَّ بِالْحَجِّ فِي الْعَشْرِ ، ثُمَّ جَاءَ مَرَّةً أُخْرَى فَأَقَامَ حَلَالًا ، حَتَّى إِذَا كَانَ يَوْمُ التَّرْوِيَةِ ، أَهَلَّ بِالْحَجِّ حِينَ انْبَعَثَ بِهِ بَعِيرُهُ مُنْطَلِقًا إِلَى مِنًى » قَالَ عَطَاءٌ : « وَهُوَ أَحَبُّ إِلَيْنَا »