12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Concerning the meat of the sacrifices, who used to take it as provisions?
فِي لُحُومِ الْأَضَاحِيِّ، مَنْ كَانَ يَتَزَوَّدُهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 15490
Hazrat Jabir narrates that we did not eat the meat of the sacrifice after the Days of Mina (i.e., 11th, 12th, and 13th of Dhul Hijjah). Then, the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) gave us permission and said: 'Eat from it and store it for your journey.' So we would eat from it and store it for our journey. The narrator says that we asked Hazrat Ata, 'What is your opinion? Is this ruling specific to the sacrifice offered during Hajj at-Tamattu?' He replied, 'No, I consider this ruling applicable to all types of sacrifices.'
حضرت جابر فرماتے ہیں کہ ہم لوگ قربانی کا گوشت ایام منیٰ کے علاوہ نہیں کھاتے تھے، حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہمیں اجازت دے دی اور ارشاد فرمایا : اس کو کھاؤ اور زاد راہ بناؤ، پس ہم کھاتے تھے اور زاد راہ بناتے تھے، راوی فرماتے ہیں کہ ہم نے حضرت عطائ سے عرض کیا کہ آپ کی کیا رائے ہے یہ صرف ھدی تمتع کے متعلق حکم ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ نہیں میں تو اس کو تمام ھدیوں (قربانیوں) کے متعلق سمجھتا ہوں۔
Hazrat Jaber farmate hain keh hum log qurbani ka gosht ayyam e Minna ke ilawa nahi khate thy, Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne humain ijazat de di aur irshad farmaya: Is ko khao aur zad e rah banao, pas hum khate thy aur zad e rah banate thy, Ravi farmate hain keh humne Hazrat Ataa se arz kiya keh aap ki kya rai hai yeh sirf Hadi Tamattu ke mutalliq hukm hai? Aap ne farmaya keh nahi main to is ko tamam hadiyon (qurbaniyon) ke mutalliq samjhta hun.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ جَابِرٍ قَالَ : كُنَّا لَا نَأْكُلُ مِنَ الْبُدْنِ إِلَّا أَيَّامَ مِنًى ، فَرَخَّصَ لَنَا رَسُولُ اللَّهِ ﷺ فَقَالَ : « كُلُوا وَزَوِّدُوا فَأَكَلْنَا وَتَزَوَّدْنَا » قَالَ : قُلْنَا لِعَطَاءٍ : أَتَرَاهُ رَخَّصَ هَدْيَ الْمُتْعَةِ وَحْدَهُ ؟ قَالَ : « لَا ، وَلَكِنْ لَا أَرَاهُ إِلَّا الْهَدْيَ كُلَّهُ »