12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Regarding His saying: 'Whether the resident or the visitor'

‌فِي قَوْلِهِ تَعَالَى ﴿سَوَاءً الْعَاكِفُ فِيهِ وَالْبَادِ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15638

In the explanation of Hazrat Ibn Sabit Allah Ta'ala's statement { سَوَآئَ نِالْعَاکِفُ فِیْہِ وَ الْبَادِ }, it is stated that 'Al-Badi' refers to the person who has come for Hajj and is equal in status to the Muqimeen. They can disembark wherever they wish, and no one will leave their homes.

حضرت ابن سابط اللہ تعالیٰ کے ارشاد { سَوَآئَ نِالْعَاکِفُ فِیْہِ وَ الْبَادِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ البادی سے وہ شخص ہے جو حج کے لیے آئے اور مقیمین مرتبہ میں برابر ہیں، جہاں چاہیں اتریں گے، کوئی آدمی اپنے گھر سے نہیں نکلے گا۔

Hazrat Ibn Sabat Allah Taala ke irshad {Sawa inal aakefu feehi wal baadi} ki tafseer mein farmate hain ke albaadi se woh shakhs hai jo Hajj ke liye aaye aur muqemeen martaba mein barabar hain, jahan chahein utrein ge, koi aadmi apne ghar se nahin niklega.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ سَابِطٍ ، ﴿ سَوَاءً الْعَاكِفُ فِيهِ وَالْبَادِ ﴾ [ الحج : ٢٥ ]، قَالَ : « الْبَادِي الَّذِي يَجِيءُ مِنَ الْحَجِّ وَالْمُقِيمُونَ سَوَاءٌ فِي الْمَنَازِلِ يَنْزِلُونَ حَيْثُ شَاءُوا ، وَلَا يَخْرُجُ رَجُلٌ مِنْ بَيْتِهِ »