12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ
Regarding a man who forgets to perform the obligatory Tawaf.
فِي رَجُلٍ نَسِيَ طَوَافَ الْوَاجِبِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 15852
Hazrat Wakee narrates, I asked Hazrat Sufian that if a person forgets Tawaf Ziyarah and comes back after performing Tawaf Wida, then what should he do? Hazrat Sufian said that Tawaf Sadr is Wajib and Dam is Wajib on it (on forgetting Tawaf Ziyarah). And Hazrat Hassan bin Salih said, "No, this will not suffice; it is as if he did not perform Tawaf at all." And if a person performing Qiran performs Tawaf for Hajj before Umrah, then what? He said, "The Tawaf he performed for Hajj will be counted for Umrah, and it is obligatory for him to perform Tawaf again for Hajj." Hazrat Hassan bin Salih said, "It will not be sufficient for him."
حضرت وکیع فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سفیان سے دریافت کیا کہ اگر کوئی شخص طواف واجب بھول جائے اور وہ طواف وداع کر کے چلا جائے ؟ حضرت سفیان نے فرمایا طواف صدر واجب ہے اس پر طواف صدر کے لیے دم لازم ہے، اور حضرت حسن بن صالح نے فرمایا نہیں کافی ہوگا، گویا کہ اس نے طواف ہی نہیں کیا، اور اگر قران کرنے والا عمرہ سے پہلے حج کے لیے طواف کرلے ؟ فرمایا جو طواف اس نے حج کے لیے کیا ہے وہ عمرہ کے لیے بنایا جائے گا، اور اس کے ذمہ حج کے لیے دوبارہ طواف کرنا لازم ہے، اور حضرت حسن بن صالح فرماتے ہیں کہ اس کے لیے کافی نہ ہوگا۔
Hazrat Waqie farmate hain ke maine Hazrat Sufiyan se daryaft kya ke agar koi shakhs tawaaf wajib bhul jaye aur wo tawaaf widah kar ke chala jaye? Hazrat Sufiyan ne farmaya tawaaf sadar wajib hai is par tawaaf sadar ke liye dum lazim hai, aur Hazrat Hasan bin Saleh ne farmaya nahi kaafi hoga, goya ke usne tawaaf hi nahi kya, aur agar quran karne wala umrah se pehle Hajj ke liye tawaaf karle? Farmaya jo tawaaf usne Hajj ke liye kya hai wo umrah ke liye banaya jayega, aur uske zimme Hajj ke liye dobara tawaaf karna lazim hai, aur Hazrat Hasan bin Saleh farmate hain ke uske liye kaafi na hoga.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ قَالَ : سَأَلْتُ سُفْيَانَ عَنْ رَجُلٍ نَسِيَ أَنْ يَطُوفَ الطَّوَافَ الْوَاجِبَ ، فَطَافَ طَوَافَ الصَّدْرِ ثُمَّ نَفَرَ ؟ فَقَالَ سُفْيَانُ : « طَوَافُ الصَّدْرِ هُوَ الْوَاجِبُ ، وَعَلَيْهِ هُوَ لِطَوَافِ الصَّدْرِ » وَقَالَ الْحَسَنُ بْنُ صَالِحٍ : « لَا يُجْزِئُهُ ، كَأَنَّهُ لَمْ يَطُفْ ، وَفِي الْقَارِنِ قَدِمَ فَطَافَ لِلْحَجِّ هُوَ لِلْعُمْرَةِ وَعَلَيْهِ طَوَافُ الْحَجِّ » وَقَالَ الْحَسَنُ بْنُ صَالِحٍ : « لَا يُجْزِئُهُ »