13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding a man who marries a woman and shows one thing publicly and less in secret.
فِي الرَّجُلِ يَتَزَوَّجُ الْمَرْأَةَ فَيُظْهِرُ فِي الْعَلَانِيَةِ شَيْئًا، وَفِي السِّرِّ أَقَلُّ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16108
Hazrat Mansoor says that I asked Hazrat Hukam bin Aqeebah that if a man fixes Mahr as one thousand in secret and two thousand openly, then which one will be considered valid? He said that which was said secretly will be considered valid because that is the truth and the public one will be null and void.
حضرت منصور فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم بن عتیبہ سے سوال کیا کہ اگر کوئی آدمی خفیہ طور پر ایک ہزار اور علانیہ طور پر دو ہزارمہر مقرر کرے تو کس کا اعتبار ہوگا۔ انھوں نے فرمایا کہ خفیہ طور پر کہے گئے کا اعتبار ہوگا کیونکہ وہی حق ہے اور علانیہ باطل ہوجائے گا۔
Hazrat Mansoor farmate hain ke maine Hazrat Hukm bin Utbah se sawal kya ke agar koi aadmi khufiya tor par ek hazaar aur alaniya tor par do hazaar mehr muqarar kare to kis ka aitbaar hoga? Unhon ne farmaya ke khufiya tor par kahe gaye ka aitbaar hoga kyunki wohi haq hai aur alaniya baatil ho jaye ga.
ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ بْنَ عُيَيْنَةَ عَنْ الرَّجُلِ أَصْدَقَ أَلْفًا فِي السِّرِّ ، وَأَعْلَنَ أَلْفَيْنِ ، قَالَ : « يُؤْخَذُ بِالسِّرِّ ، لِأَنَّهُ الْحَقُّ ، وَتَبْطُلُ الْعَلَانِيَةُ »