13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding a man who has two sister slave women and wants to have intercourse with both of them.

‌فِي الرَّجُلِ يَكُونُ عِنْدَهُ الْأُخْتَانِ مَمْلُوكَتَانِ فَيَطَأَهُمَا جَمِيعًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16259

Hazrat Abdul Aziz bin Rafi' said: I asked Hazrat Ibn Hanfiyyah if a man has two sisters in his possession, can he have sexual intercourse with both of them? He said: One verse has made them lawful and the other has forbidden them. Then I came to Hazrat Saeed bin Musayyab, and he also said the same thing as Muhammad bin Hanfiyyah. Then I asked Hazrat Ibn Munabbih, and he said: According to the Shariah revealed to Hazrat Musa (peace be upon him), the one who marries two sisters is cursed. There was no detail whether both were free or slaves. Abdul Aziz said: I went and told Ibn Munabbih's words to Saeed bin Musayyab, so he uttered the Takbeer of Allah.

حضرت عبد العزیز بن رفیع کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن حنفیہ سے سوال کیا کہ اگر کسی آدمی کی ملکیت میں دو بہنیں ہوں تو کیا وہ ان دونوں سے جماع کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ایک آیت نے انھیں حلال اور دوسری نے حرام قرار دیا ہے۔ پھر میں حضرت سعید بن مسیب کے پاس آیا تو انھوں نے بھی محمد بن حنفیہ والی بات کہی۔ پھر میں نے حضرت ابن منبہ سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ حضرت موسیٰ (علیہ السلام) پر نازل کردہ شریعت کے مطابق دو بہنوں کو نکاح میں جمع کرنے والا ملعون ہے۔ اس میں تفصیل نہیں تھی کہ دونوں آزادہوں یاباندیاں۔ عبد العزیز کہتے ہیں کہ میں نے جاکر ابن منبہ کی بات سعید بن مسیب کو بتائی تو انھوں نے اللہ کی تکبیر بیان کی۔

Hazrat Abdul Aziz bin Rafi kehtay hain ke main ne Hazrat Ibn Hanfia se sawal kya ke agar kisi aadmi ki malkiat mein do behnen hon to kya woh in donon se jima kar sakta hai? Unhon ne farmaya ke ek aayat ne inhen halal aur dusri ne haram qarar diya hai. Phir main Hazrat Saeed bin Musayyab ke paas aaya to unhon ne bhi Muhammad bin Hanfia wali baat kahi. Phir main ne Hazrat Ibn Munabbah se sawal kya to unhon ne farmaya ke Hazrat Musa (Alaihissalam) par nazil kardah shariat ke mutabiq do behnen ko nikah mein jama karne wala maloon hai. Is mein tafseel nahin thi ke donon azaadon ya bandiyan. Abdul Aziz kehtay hain ke main ne ja kar Ibn Munabbah ki baat Saeed bin Musayyab ko batai to unhon ne Allah ki takbeer bayaan ki.

أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ رُفَيْعٍ ، قَالَ : سَأَلْتُ ابْنَ الْحَنَفِيَّةِ عَنْ رَجُلٍ عِنْدَهُ أَمَتَانِ أَيَطَؤُهُمَا ؟ فَقَالَ : « أَحَلَّتْهُمَا آيَةٌ ، وَحَرَّمَتْهُمَا آيَةٌ ». ثُمَّ أَتَيْتُ ابْنَ الْمُسَيِّبِ ، فَقَالَ : مِثْلَ قَوْلِ مُحَمَّدٍ . ثُمَّ سَأَلْتُ ابْنَ مُنَبِّهٍ فَقَالَ : « أَشْهَدُ أَنَّهُ فِيمَا أَنْزَلَ اللَّهُ عَلَى مُوسَى أَنَّهُ مَلْعُونٌ مَنْ جَمَعَ بَيْنَ الْأُخْتَيْنِ » قَالَ : فَمَا فَصَّلَ لَنَا حُرَّتَيْنِ ، وَلَا مَمْلُوكَتَيْنِ ، قَالَ : فَرَجَعْتُ إِلَى ابْنِ الْمُسَيِّبِ فَأَخْبَرْتُهُ ، فَقَالَ : اللَّهُ أَكْبَرُ