13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


In the man who marries the woman, and they stipulate to him: If you bring her dowry to such and such, otherwise there is no marriage between us

‌فِي الرَّجُلِ يَتَزَوَّجُ الْمَرْأَةَ، فَيَشْتَرِطُوا عَلَيْهِ: إِنْ جِئْتَ بِمَهْرِهَا إِلَى كَذَا وَكَذَا، وَإِلَّا فَلَا نِكَاحَ بَيْنَنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16568

Hazrat Zuhri states that it is permissible to do so. This act will be considered an annulment. Hazrat Hassan used to say that the marriage is valid, but the condition is void.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ ایسا کرنا جائز ہے۔ یہ عمل خلع کے حکم میں ہوگا۔ حضرت حسن فرمایا کرتے تھے کہ نکاح جائز ہے اور شرط باطل ہے۔

Hazrat Zuhri farmate hain ke aisa karna jaiz hai. Ye amal khula ke hukum mein hoga. Hazrat Hassan farmaya karte thay ke nikah jaiz hai aur shart batil hai.

ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : هُوَ جَائِزٌ وَكَأَنَّهُ جَعَلَهُ حَلِفًا وَكَانَ الْحَسَنُ يَقُولُ : « قَدْ جَازَ النِّكَاحُ وَبَطَلَ الشَّرْطُ »