13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding a man who has a wife and divorces her and marries her sister during her waiting period
فِي الرَّجُلِ يَكُونُ تَحْتَهُ الْمَرْأَةُ فَيُطَلِّقُهَا فَيَتَزَوَّجُ أُخْتَهَا فِي عِدَّتِهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16754
It is stated that Hazrat Ali (R.A) was asked about a man who divorced his wife and married her sister during her Iddah (waiting period). What is the ruling in this case? Hazrat Ali (R.A) separated the two and made the dowry obligatory on the man. He said that when the first wife completes her Iddah, he should send her a proposal of marriage. If he has consummated the marriage with the second wife, then the full dowry will be obligatory upon him, and the second wife will observe the full Iddah period. Both women will observe Iddah, and the Iddah period for each of them will be three menstrual cycles. If they do not menstruate, then they will observe an Iddah of three months.
حضرت حکم فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) سے سوال کیا گیا کہ ایک آدمی نے کسی عورت کو طلاق دی اور اس کی عدت میں اس کی بہن سے شادی کرلی، اس کا کیا حکم ہے ؟ حضرت علی (رض) نے دونوں کے درمیان جدائی کرادی اور مہر مرد کے ذمہ لازم رکھا۔ اور فرمایا کہ جب پہلی بیوی عدت پوری کرلے تو یہ نکاح کا پیغام بھیجے اگر اس نے دخول کیا ہے تو پورا مہر واجب ہوگا اور عورت پر پوری عدت ہوگی اور وہ دونوں عدت گزاریں گی اور ہر ایک کی عدت تین حیض ہوگی اگر انھیں حیض نہ آتا ہو تو تین مہینے تک عدت گزاریں گی۔
Hazrat Hukam farmate hain ke Hazrat Ali (RA) se sawal kiya gaya ke ek aadmi ne kisi aurat ko talaq di aur uski iddat mein uski behen se shaadi karli, iska kya hukum hai? Hazrat Ali (RA) ne donon ke darmiyaan judai karadi aur mehr mard ke zimme laazim rakha. Aur farmaya ke jab pehli biwi iddat puri karle to ye nikah ka paigham bheje agar usne dakhol kiya hai to poora mehr wajib hoga aur aurat par poori iddat hogi aur wo donon iddat guzaren gi aur har ek ki iddat teen haiz hogi agar unhen haiz na aata ho to teen mahine tak iddat guzaren gi.
حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، فَلَمْ تَنْقَضِ عِدَّتُهَا حَتَّى تَزَوَّجَ أُخْتَهَا ؟ فَفَرَّقَ عَلِيٌّ بَيْنَهُمَا ، وَجَعَلَ لَهَا الصَّدَاقَ بِمَا اسْتَحَلَّ مِنْ فَرْجِهَا ، وَقَالَ : « إِنْ كَانَ دَخَلَ بِهَا فَلَهَا الصَّدَاقُ كَامِلًا وَعَلَيْهَا الْعِدَّةُ كَامِلَةً ، وَيَعْتَدَّانِ مِنْهُ جَمِيعًا كُلُّ وَاحِدَةٍ ثَلَاثَةَ قُرُوءٍ ، وَإِنْ كَانَتَا لَا تَحِيضَانِ فَثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ »