13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding His saying: 'Unless they give up or he in whose hand is the marriage tie gives up' [
فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: ﴿إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ﴾ [
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16979
Hazrat Saeed bin Musayyib, in his commentary on the verse of the Holy Quran {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ }, states that it refers to the husband. If the woman wishes, she may forgive the dowry and take nothing, and if she wishes, they may divide it in half.
حضرت سعید بن مسیب قرآن مجید کی آیت {إلاَّ أَنْ یَعْفُونَ أَوْ یَعْفُوَا الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ اگر عورت چاہے تو مہر معاف کردے اور کچھ بھی نہ لے اور اگر چاہے تو آدھا آدھا تقسیم کرلیں۔
Hazrat Saeed bin Musayyab Quran Majeed ki ayat {ilaa an ya'fuuna aw ya'fuwal lazi bi yadihi uqdathun nikah} ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khawan hai. Agar aurat chahe to mehr maaf karde aur kuchh bhi na le aur agar chahe to adha adha taqseem karlein.
حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ ابْنِ الْمُسَيِّبِ ﴿ إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ] النِّكَاحِ قَالَ : « الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ الزَّوْجُ ، إِنْ شَاءَتْ أَنْ تَعْفَوَ هِيَ فَلَا تَأْخُذْ مِنْ صَدَاقِهَا شَيْئًا ، وَإِنْ شَاءَ فَهُوَ بَيْنَهُمَا نِصْفَيْنِ »