13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding His saying: 'Unless they give up or he in whose hand is the marriage tie gives up' [
فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: ﴿إِلَّا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ﴾ [
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16982
Hazrat Nafi', in his explanation of the verse of the Holy Quran {الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ}, states that it refers to the husband. And the woman whom her husband divorces before consummation, if the woman wishes, she can forgo half of the dowry, and if the man wishes, he can give the remaining half of the dowry and pay the full dowry.
حضرت نافع قرآن مجید کی آیت { الَّذِی بِیَدِہِ عُقْدَۃُ النِّکَاحِ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مراد خاوند ہے۔ اور وہ عورت جسے اس کا خاوند دخول سے پہلے طلاق دے تو عورت چاہے تو آدھا مہر معاف کردے اور اگر آدمی چاہے تو باقی ماندہ آدھا مہر دے کر پورا مہر ہی دے۔
Hazrat Nafe Quran Majeed ki ayat {al lazi bi yadihi uqdatun nikah} ki tafseer mein farmate hain ki is se murad khaawand hai. Aur wo aurat jise is ka khaawand dakhool se pehle talaq de to aurat chahe to aadha mehr maaf karde aur agar aadmi chahe to baqi mandah aadha mehr de kar poora mehr hi de.
حَدَّثَنَا الثَّقَفَيُّ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : " الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ الزَّوَاجِ ، وَأَمَّا قَوْلُهُ : ﴿ إِلَا أَنْ يَعْفُونَ أَوْ يَعْفُوَ الَّذِي بِيَدِهِ عُقْدَةُ النِّكَاحِ ﴾ [ البقرة : ٢٣٧ ]، فَهِيَ الْمَرْأَةُ يُطَلِّقُهَا زَوْجُهَا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا ، فَإِمَّا أَنْ تَعْفَوَا عَنِ النِّصْفِ لِزَوْجِهَا ، وَإِمَّا أَنْ يَعْفَوَ زَوْجُهَا فَيُكْمَلُ لَهَا الصَّدَاقَ "