13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding breastfeeding, who said: Two sucklings or one suckling do not make marriage unlawful
فِي الرَّضَاعِ، مَنْ قَالَ: لَا تُحَرِّمُ الرَّضْعَتَانِ، وَلَا الرَّضْعَةُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17031
Hazrat Nafe' reports that whenever Hazrat Ayesha (may Allah be pleased with her) wished that a child should grow up and be able to visit her, she would order one of her beloved slave girls to suckle him (so that Hazrat Ayesha (may Allah be pleased with her) would become his foster aunt). In this regard, she ordered (her sister) Hazrat Umme Kulthum to suckle Hazrat Salem (when he was a child) ten times (so that Salem would become the foster nephew of Hazrat Ayesha (may Allah be pleased with her)). She suckled him three times and fell ill, so he did not visit her when he grew up. Similarly, (Hazrat Hafsa bint Umar (may Allah be pleased with her)) ordered Fatima bint Umar to suckle Asim ibn Sa'd (when he was a child) ten times (so that Asim ibn Sa'd would become her foster nephew). And when she did so, he would visit her.
حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت عائشہ (رض) کا جب کسی بچے کے بارے میں یہ ارادہ ہوتا کہ وہ بڑا ہو کر ان سے ملاقات کے لیے آسکے تو اپنی کسی عزیزہ خاتون کو حکم دیتی کہ وہ اسے دودھ پلا دیں۔ (تاکہ حضرت عائشہ (رض) اس کی رضاعی خالہ یا پھوپھی بن جائیں) اس سلسلے میں انھوں نے (اپنی بہن) حضرت ام کلثوم کو حکم دیا کہ وہ حضرت سالم کو (جبکہ وہ بچے تھے) دس چسکیاں پلائیں، (تاکہ سالم حضرت عائشہ (رض) کے رضاعی بھانجے بن جائیں) انھوں نے انھیں تین چسکیاں پلائیں اور وہ بیمار ہوگئیں، لہٰذا وہ بڑے ہو کر ان کے پاس نہیں آتے تھے۔ اسی طرح (حضرت حفصہ بنت عمر (رض) ) نے فاطمہ بنت عمر کو حکم دیا کہ عاصم ابن سعد کو (جبکہ وہ بچے تھے) دس چسکیاں پلائیں (تاکہ عاصم بن سعد ان کے رضاعی بھانجے بن جائیں) چنانچہ انھوں نے اس طرح کیا تو وہ ان کے پاس آیا کرتے تھے۔
Hazrat Nafe farmate hain keh Hazrat Ayesha (RA) ka jab kisi bache ke bare mein yeh irada hota keh woh bada ho kar unse mulaqat ke liye aa sake to apni kisi azeezah khatoon ko hukm deti keh woh use doodh pila dein. (Taakeh Hazrat Ayesha (RA) uski razaai khala ya phoophi ban jayen) Iss silsile mein unhon ne (apni behen) Hazrat Umm-e-Kulsoom ko hukm diya keh woh Hazrat Salem ko (jab keh woh bache thay) das chuskiyan pilayen, (taakeh Salem Hazrat Ayesha (RA) ke razaai bhaanje ban jayen) Unhon ne unhein teen chuskiyan pilayen aur woh beemar ho gayen, lihaza woh bade ho kar unke paas nahin aate thay. Isi tarah (Hazrat Hafsa bint Umar (RA) ) ne Fatima bint Umar ko hukm diya keh Asim ibn Saad ko (jab keh woh bache thay) das chuskiyan pilayen (taakeh Asim bin Saad unke razaai bhaanje ban jayen) Chunache unhon ne iss tarah kiya to woh unke paas aaya karte thay.
حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : كَانَتْ عَائِشَةُ « إِذَا أَرَادَتْ أَنْ يَدْخُلَ عَلَيْهَا أَحَدٌ أَمَرَتْ بِهِ فَأُرْضِعَ ، فَأَمَرَتْ أُمَّ كُلْثُومٍ أَنْ تُرْضِعَ سَالِمًا عَشْرَ رَضَعَاتٍ فَأَرْضَعَتْهُ ثَلَاثًا ، فَمَرِضَتْ فَكَانَ لَا يَدْخُلُ عَلَيْهَا ، وَأَمَرَتْ فَاطِمَةَ بِنْتَ عُمَرَ أَنْ تُرْضِعَ عَاصِمَ بْنَ سَعِيدٍ مَوْلًى لَهُمْ ، فَأَرْضَعَتْهُ عَشْرَ رَضَعَاتٍ فَكَانَ يَدْخُلُ عَلَيْهَا »