13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding a woman whose husband dies and she gives birth shortly after his death
فِي الْمَرْأَةِ يُتَوَفَّى عَنْهَا زَوْجُهَا فَتَضَعُ بَعْدَ وَفَاتِهِ بِيَسِيرٍ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17098
Hazrat Saeed bin Musayyib (RA) narrates that Hazrat Umar (RA) consulted Hazrat Ali bin Abi Talib (RA) and Hazrat Zaid bin Thabit (RA) regarding this matter. Hazrat Zaid (RA) said that the woman's waiting period (iddah) is complete as soon as the child is born. Hazrat Ali (RA) said that her waiting period is four months and ten days. Hazrat Zaid (RA) asked, "What would be the waiting period of a woman who has reached an age where pregnancy and childbirth are not conceivable?" Hazrat Ali (RA) replied, "The waiting period will be the longer of the two durations." Hazrat Umar (RA) said that if the body of the husband of a pregnant woman has not been buried and she gives birth to a child, then the woman's waiting period is complete.
حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عمر (رض) نے اس بارے میں حضرت علی بن ابی طالب (رض) اور حضرت زید بن ثابت (رض) سے مشورہ کیا تو حضرت زید (رض) نے فرمایا کہ بچے کو جنم دیتے ہی عورت کی عدت مکمل ہوگئی۔ حضرت علی (رض) نے فرمایا کہ اس کی عدت چار مہینے دس دن ہے۔ حضرت زید نے فرمایا کہ اگر عورت ایسی عمر کو پہنچ چکی ہو جس میں حمل اور ولادت کا تصور نہیں ہوتا تو اس کی عدت کیا ہوگی ؟ حضرت علی (رض) نے فرمایا کہ دونوں میں سے زیادہ طویل مدت عدت کی مدت ہوگی۔ حضرت عمر (رض) نے فرمایا کہ اگر حاملہ کے خاوند کی نعش کو قبر میں نہ اتارا گیا ہو اور وہ بچے کو جنم دے دے تو اس عورت کی عدت مکمل ہوگئی۔
Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain keh Hazrat Umar (RA) ne iss bare mein Hazrat Ali bin Abi Talib (RA) aur Hazrat Zaid bin Sabit (RA) se mashwara kiya to Hazrat Zaid (RA) ne farmaya keh bachay ko janam dete hi aurat ki iddat mukammal hogayi. Hazrat Ali (RA) ne farmaya keh uski iddat chaar mahine das din hai. Hazrat Zaid ne farmaya keh agar aurat aisi umar ko pohanch chuki ho jis mein hamal aur wiladat ka tasawwur nahi hota to uski iddat kya hogi? Hazrat Ali (RA) ne farmaya keh dono mein se zyada tawil muddat iddat ki muddat hogi. Hazrat Umar (RA) ne farmaya keh agar hamil ke khawind ki naash ko qabar mein na utara gaya ho aur wo bachay ko janam de de to us aurat ki iddat mukammal hogayi.
حَدَّثَنَا عَنْ عَبْدِ الْأَعْلَى ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، أَنَّ عُمَرَ ، اسْتَشَارَ عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ ﵁ ، وَزَيْدَ بْنَ ثَابِتٍ ، قَالَ زَيْدٌ : « قَدْ حَلَّتْ »، وَقَالَ عَلِيٌّ : « أَرْبَعَةَ أَشْهُرٍ وَعَشْرًا »، قَالَ زَيْدٌ : أَرَأَيْتَ إِنْ كَانَتْ يَئِيسًا ؟ قَالَ عَلِيٌّ : فَآخِرُ الْأَجَلَيْنِ ، قَالَ عُمَرُ : « لَوْ وَضَعَتْ ذَا بَطْنِهَا وَزَوْجُهَا عَلَى نَعْشِهِ ، لَمْ يَدْخُلْ حُفْرَتَهُ لَكَانَتْ قَدْ حَلَّتْ »