1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ
Who considered touching the private part to require ablution
مَنْ كَانَ يَرَى مِنْ مَسِّ الذَّكَرِ وُضُوءًا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
busrah āibnah ṣafwān | Basra bint Safwan al-Asadiyya | Sahabi |
marwān | Marwan ibn al-Hakam al-Qurashi | Saduq (Truthful) Hasan (Good) al-Hadith |
abī | Abu Bakr ibn Amr al-Ansari | Trustworthy |
‘urwah bn al-zubayr | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
‘abd al-lah bn abī bakrin | Abdullah ibn Abi Bakr al-Ansari | Trustworthy, Established |
ibn ‘ulayyah | Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi | Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
بُسْرَةَ ابْنَةَ صَفْوَانَ | بسرة بنت صفوان الأسدية | صحابي |
مَرْوَانُ | مروان بن الحكم القرشي | صدوق حسن الحديث |
أَبِي | أبو بكر بن عمرو الأنصاري | ثقة |
عُرْوَةَ بْنَ الزُّبَيْرِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ | عبد الله بن أبي بكر الأنصاري | ثقة ثبت |
ابْنُ عُلَيَّةَ | إسماعيل بن علية الأسدي | ثقة حجة حافظ |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 1725
Hazrat Urwah ibn Zubair narrates that my father narrated to me that Marwan mentioned the issue of touching one's private parts to me, and I said that it does not invalidate ablution. He said that Basra bint Safwan narrated a hadith regarding this. Then he sent a messenger to Basra, who came back and informed that she narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever touches his private parts should perform ablution."
حضرت عروہ بن زبیر فرماتے ہیں کہ مجھ سے میرے والد نے بیان کیا کہ مروان نے مجھ سے مسِّ ذکر کا تذکرہ کیا تو میں نے کہا کہ اس میں وضو نہیں ہے۔ وہ کہنے لگے کہ بسرہ بنت صفوان نے اس بارے میں حدیث بیان کی ہے۔ پھر انھوں نے بسرہ کی طرف ایک قاصد بھیجا جس نے آ کر بتایا کہ وہ بیان کرتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جس شخص نے اپنے آلہ تناسل کو ہاتھ لگایا وہ وضو کرے۔
Hazrat Urwa bin Zubair farmate hain ke mujh se mere walid ne bayan kiya ke Marwan ne mujh se miss e zikar ka tazkara kiya to maine kaha ke is mein wuzu nahi hai. Wo kehne lage ke Basra bint Safwan ne is bare mein hadees bayan ki hai. Phir unhon ne Basra ki taraf ek qasid bheja jis ne a kar bataya ke wo bayan karti hain ke Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke jis shakhs ne apne aala e tanasul ko hath lagaya wo wuzu kare.
حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ ، قَالَ سَمِعْتُ عُرْوَةَ بْنَ الزُّبَيْرِ ، يُحَدِّثُ أَبِي قَالَ ذَكَرَ لِي مَرْوَانُ مَسَّ الذَّكَرِ فَقُلْتُ : لَيْسَ فِيهِ وُضُوءٌ قَالَ : فَإِنَّ بُسْرَةَ ابْنَةَ صَفْوَانَ تُحَدِّثُ فِيهِ فَبَعَثَ إِلَيْهَا رَسُولًا فَذَكَرَ أَنَّهَا حَدَّثَتْ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : مَنْ مَسَّ ذَكَرَهُ فَلْيَتَوَضَّأْ