13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Who permitted the milk from a particular man and did not see it as a problem.
مَنْ رَخَّصَ فِي لَبَنِ الْفَحْلِ وَلَمْ يَرَهُ شَيْئًا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17359
Hazrat Zainab bint Abi Salama (RA) narrates that Hazrat Asma (RA) breastfed me. So, (her husband) Hazrat Zubair bin Awam (RA) used to visit me while I was combing my hair and would playfully pull my braid, and he would talk to me considering me as his own daughter and he considered his sons as my brothers. On the day of the conquest of Makkah, his son Hazrat Abdullah bin Zubair (RA) sought my daughter's hand in marriage for Hamza bin Zubair (RA). Hamza and Mus'ab (two sons of Hazrat Zubair, they were not the sons of Hazrat Asma but) were from a woman of Banu Kalb. I sent a message to Abdullah bin Zubair (RA) inquiring whether my daughter could be married to them? He said, "Are you refusing the proposal sent from my side even though I am your brother? The children who are from Hazrat Asma (RA) are your brothers and those who are from any other wife of Hazrat Zubair (RA) are not your brothers, you can ask this matter from someone else." At that time, many of the Sahaba (RA) and the Mothers of the Believers (RA) were alive, I asked them and they all said that breastfeeding from the men's side does not make anything unlawful.
حضرت زینب بنت ابی سلمہ (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت اسمائ (رض) نے مجھے دودھ پلایا تھا۔ چنانچہ (ان کے خاوند) حضرت زبیر بن عوام (رض) میرے پاس اس وقت تشریف لے آتے جب میں کنگھی کررہی ہوتی اور میری چٹیا کو پکڑ لیتے، اور وہ مجھے اپنی بیٹی سمجھتے ہوئے مجھ سے باتیں کرتے اور وہ اپنے بیٹوں کو میرا بھائی سمجھتے۔ یومِ حرہ کو ان کے بیٹے حضرت عبداللہ بن زبیر (رض) نے حمزہ بن زبیر (رض) کے لیے میری بیٹی کا ہاتھ مانگا۔ حمزہ اور مصعب (حضرت زبیر کے دو بیٹے ، حضرت اسماء کے بیٹے نہ تھے بلکہ ) بنو کلب کی عورت سے تھے۔ میں نے عبداللہ بن زبیر (رض) کو پیغام دیا کہ کیا میری بیٹی کا نکاح ان سے ہوسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ کیا تم میری طرف سے بھیجے گئے رشتے کا انکار کررہی ہو حالانکہ میں تمہارا بھائی ہو ؟ جو بچے حضرت اسمائ (رض) سے ہوئے ہیں وہ تمہارے بھائی ہیں اور جو حضرت زبیر (رض) کی کسی اور بیوی سے ہوئے ہیں وہ تمہارے بھائی نہیں ہیں، تم یہ مسئلہ کسی اور سے پوچھ سکتی ہو۔ اس وقت بہت سے صحابہ کرام (رض) اور امہات المومنین (رض) بقیدِ حیات تھے، میں نے ان سے سوال کیا تو سب نے فرمایا کہ مردوں کی طرف سے آنے والی رضاعت کسی چیز کو حرام نہیں کرتی۔
Hazrat Zainab bint Abi Salma (RA) farmaty hain keh Hazrat Asma (RA) ne mujhe doodh pilaya tha. Chunacha (un ke khawind) Hazrat Zubair bin Awaam (RA) mere pass us waqt tashreef le aaty jab main kanghi kar rahi hoti aur meri chutiya ko pakad lete, aur woh mujhe apni beti samjhty hue mujh se baaten karte aur woh apne beton ko mera bhai samjhty. Yom-e-Harrah ko un ke bety Hazrat Abdullah bin Zubair (RA) ne Hamza bin Zubair (RA) ke liye meri beti ka haath maanga. Hamza aur Musab (Hazrat Zubair ke do bety, Hazrat Asma ke bety nahi thy balkay) Banu Kalb ki aurat se thy. Maine Abdullah bin Zubair (RA) ko paigham diya keh kya meri beti ka nikah un se ho sakta hai? Unhon ne farmaya keh kya tum meri taraf se bheje gaye rishte ka inkaar kar rahi ho halanky main tumhara bhai ho? Jo bache Hazrat Asma (RA) se hue hain woh tumhare bhai hain aur jo Hazrat Zubair (RA) ki kisi aur biwi se hue hain woh tumhare bhai nahi hain, tum yeh masla kisi aur se poochh sakti ho. Us waqt bohat se Sahaba-e-Kiraam (RA) aur Ummahaatul Momineen (RA) baqaid-e-hayat thy, maine un se sawal kiya to sab ne farmaya keh mardon ki taraf se aane wali razaat kisi cheez ko haraam nahi karti.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو ، عَنْ أَبِي عُبَيْدَةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَمْعَةَ ، عَنْ أُمِّهِ زَيْنَبَ ابْنَةِ أَبِي سَلَمَةَ ، قَالَتْ : " كَانَتْ أَسْمَاءُ أَرْضَعَتْنِي وَكَانَ ابْنُ الزُّبَيْرِ يَدْخُلُ عَلَيَّ وَأَنَا أَمْتَشِطُ وَيَأْخُذُ الْقَرْنَ مِنْ قُرُونِي ، وَيَقُولُ : أَقْبِلِي عَلَى مُحَمَّدٍ بِحَدِيثِي تَرِي أَنَّهُ أَبِي ، وَإِنَّمَا وَلَدَ إِخْوَتِي ، فَلَمَّا كَانَ الْحَرَّةُ أَرْسَلَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الزُّبَيْرِ يَخْطُبُ ابْنَتِي عَلَى حَمْزَةَ وَالزُّبَيْرُ وَحَمْزَةُ وَمُصْعَبٌ لِلْكَلْبِيَّةِ ، فَأَرْسَلْتُ إِلَيْهِ : هَلْ تَصْلُحُ لَهُ ؟ فَأَرْسَلَ إِلَيَّ : إِنَّمَا تُرِيدِينَ مَنْعِي بِنْتَكِ ، وَأَنَا أَخُوكِ وَمَا وَلَدَتْ أَسْمَاءُ فَهُمْ إِخْوَتُكِ ، وَمَا وَلَدَ الزُّبَيْرُ لِغَيْرِ أَسْمَاءَ فَلَيْسَ لَكِ بِإِخْوَةٍ ، فَأَرْسِلِي ، فَسَلِي فَأَرْسَلَتْ فَسَأَلَتْ وَأَصْحَابُ النَّبِيِّ ﷺ مُتَوَافِرُونَ ⦗ص:١٩⦘ وَأُمَّهَاتُ الْمُؤْمِنِينَ فَقَالُوا : إِنَّ الرَّضَاعَةَ مِنْ قِبَلِ الرِّجَالِ لَا تُحَرِّمُ شَيْئًا "