13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
On the man and woman who disagree on the prompt payment of the dowry
الرَّجُلِ وَالْمَرْأَةِ يَخْتَلِفَانِ فِي الْعَاجِلِ مِنَ الْمَهْرِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17492
Hazrat Abdullah bin Ali (R.A) was asked that a man married a woman in exchange for Ajil and deferred Mehr. The man had sexual intercourse with the woman, but the woman claimed that he had not paid her the Ajil Mehr yet. So Hazrat Abdullah bin Ali (R.A) said Saeed (R.A) narrated about Qatadah (R.A) that he used to say that the rule for taking out the Mehr for a woman in Ajil is that some Mehr should remain on the man, and the man's having sexual intercourse with the woman is considered as being free from Ajil.
حضرت عبدالاعلیٰ (رض) سے سوال کیا گیا کہ ایک آدمی نے عورت سے عاجل اور آجل مہر کے عوض نکاح کیا، آدمی نے عورت سے شرعی ملاقات بھی کی لیکن عورت نے یہ دعویٰ کردیا کہ اس نے ابھی عاجل مہر ادا نہیں کیا۔ تو حضرت عبدالاعلیٰ (رض) نے فرمایا کہ سعید (رض) نے قتادہ (رض) کے بارے میں بیان کیا ہے کہ وہ فرمایا کرتے تھے کہ عاجل میں عورت کے لیے مہر کے نکالے جانے کی صورت یہ ہے کہ مرد پر اتنا مہر باقی رہ گیا ہے اور مرد کا عورت سے دخول کرنا عاجل سے بری ہونا ہے۔
Hazrat Abd ul Ala (RA) se sawal kiya gaya ke aik aadmi ne aurat se aajil aur aajil mehr ke awaz nikah kiya aadmi ne aurat se shari mulakat bhi ki lekin aurat ne ye daawa kardiya ke usne abhi aajil mehr ada nahi kiya to Hazrat Abd ul Ala (RA) ne farmaya ke Saeed (RA) ne Qatada (RA) ke bare mein bayan kiya hai ke woh farmaya karte thay ke aajil mein aurat ke liye mehr ke nikale jane ki surat yeh hai ke mard par utna mehr baqi reh gaya hai aur mard ka aurat se dukhol karna aajil se bari hona hai
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، قَالَ : سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً عَلَى عَاجِلٍ أَوْ آجِلٍ ، فَدَخَلَ بِهَا فَادَّعَتْ أَنَّهُ لَمْ يُسَيِّرْ إِلَيْهَا مِنَ الْعَاجِلِ فَقَالَ : حَدَّثَنَا سَعِيدٌ ، عَنْ قَتَادَةَ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « الْمُخْرَجُ عَلَيْهَا فِي الْعَاجِلِ إِنَّهُ بَقِيَ عَلَيْهِ كَذَا وَكَذَا ، وَدُخُولُهُ عَلَيْهَا أَبْرَأَهُ »