14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
What they said about witnessing the return: If he divorces then returns
مَا قَالُوا فِي الْإِشْهَادِ عَلَى الرَّجْعَةِ: إِذَا طَلَّقَ ثُمَّ رَاجَعَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17783
It was asked from Hazrat Imran bin Husain (may Allah be pleased with him) that if a man divorces his wife and does not have witnesses for it, and then he takes her back and does not have witnesses for that either, then what is the ruling? He said that he gave the divorce without the prescribed method and took her back without the prescribed method. He should have witnesses for it now.
حضرت عمران بن حصین (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی آدمی اپنی بیوی کو طلاق دے اور اس پر گواہ نہ بنائے اور رجوع کرے اور اس پر بھی گواہ نہ بنائے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس نے بغیر شرعی طریقے کے طلاق دی اور شرعی طریقے کے بغیر رجوع کیا اسے چاہیے کہ اس پر گواہ بنائے۔
Hazrat Imran bin Haseen (RA) se sawal kiya gaya keh agar koi aadmi apni biwi ko talaq de aur us par gawaah na banaye aur ruju kare aur us par bhi gawaah na banaye to kya hukm hai? Unhon ne farmaya keh usne baghair sharai tareeqe ke talaq di aur sharai tareeqe ke baghair ruju kiya use chahiye keh us par gawaah banaye.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا الثَّقَفِيُّ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُحَمَّدٍ ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، وَلَمْ يُشْهِدْ وَرَاجَعَ ، وَلَمْ يُشْهِدْ ، فَقَالَ : « طَلَّقَ فِي غَيْرِ عِدَّةٍ ، وَرَاجَعَ فِي غَيْرِ سُنَّةٍ ، لِيُشْهِدَ عَلَى مَا صَنَعَ »