14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What they said about a man who divorces his wife once, then another man meets him and says: You divorced? He says yes, then another man meets him and says: You divorced? He says yes

‌مَا قَالُوا فِي الرَّجُلِ يُطَلِّقُ الْمَرْأَةَ وَاحِدَةً، فَيَلْقَاهُ الرَّجُلُ، فَيَقُولُ: طَلَّقْتُ؟ فَيَقُولُ نَعَمْ، ثُمَّ يَلْقَاهُ آخَرُ فَيَقُولُ: طَلَّقْتُ؟ فَيَقُولُ: نَعَمْ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17884

Hazrat Abdullah bin Rabah (RA) narrates that I asked Hazrat Jabir bin Zaid (RA), "A man gave one divorce to his wife. On the way, he met a man who asked him, 'Did you divorce your wife?' He said, 'Yes.' Then he met another man who also asked him the same question, so he again said 'yes'. So what is the ruling?" He said, "If the intention of the first divorce was in saying yes both times, then nothing is obligatory."

حضرت عبد ربہ (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت جابر بن زید (رض) سے سوال کیا کہ ایک آدمی نے اپنی بیوی کو ایک طلاق دی، راستے میں اسے ایک آدمی ملا اس نے پوچھا کہ کیا تم نے اپنی بیوی کو طلاق دے دی ؟ اس نے کہا ہاں۔ پھر ایک اور آدمی ملا اس نے بھی یہی سوال کیا تو اس نے پھر ہاں کہا۔ تو اس کا کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اگر دونوں مرتبہ ہاں کہنے میں پہلی طلاق کی نیت تھی تو کچھ لازم نہیں۔

Hazrat Abd Rabah (RA) kehte hain ke maine Hazrat Jabir bin Zaid (RA) se sawal kiya ke ek aadmi ne apni biwi ko ek talaq di, raste mein use ek aadmi mila usne pucha ke kya tumne apni biwi ko talaq de di? Usne kaha haan. Phir ek aur aadmi mila usne bhi yahi sawal kiya to usne phir haan kaha. To iska kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke agar dono martaba haan kehne mein pehli talaq ki niyat thi to kuchh lazim nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ عَبْدِ رَبِّهِ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ قَالَ : سَأَلْتُهُ عَنْ رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ تَطْلِيقَةً ، ثُمَّ طَلَّقَهَا أُخْرَى ، فَكَانَتَا اثْنَتَيْنِ ، ثُمَّ لَقِيَهُ رَجُلٌ ، فَقَالَ : طَلَّقْتُ امْرَأَتَكَ ؟ فَقَالَ : نَعَمْ ، قَالَ : فَقَالَ : « إِنْ كَانَ إِنَّمَا أَرَادَ مَا كَانَ طَلَّقَ فَلَيْسَ عَلَيْهِ شَيْءٌ »