14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Concerning the man who has wives and says: One of you is divorced but does not specify which one.

‌فِي الرَّجُلِ تَكُونُ لَهُ النِّسْوَةُ فَيَقُولُ: إِحْدَاكُنَّ طَالِقٌ وَلَا يُسَمِّي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18014

Hazrat Abraham (may Allah be pleased with him) said that if a person has many wives and he says that one of his wives has three divorces, then if he had the intention of any one of them, then she will be divorced, and if he did not have the intention of anyone, then he can choose whichever of them he wants. The same rule applies to Ila and Zihar.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک شخص کی زیادہ بیویاں ہوں اور وہ کہے کہ اس کی ایک بیوی کی تین طلاق تو اگر کسی کی نیت کی تھی تو اسے طلاق ہوگی اور اگر کسی کی نیت نہیں کی تو ان میں سے جس کو چاہے اختیار کرلے۔ ایلاء اور ظہار کا بھی یہی حکم ہے۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh agar aik shaks ki zyada biwiyan hon aur woh kahe keh us ki aik biwi ki teen talaq to agar kisi ki niyat ki thi to usay talaq hogi aur agar kisi ki niyat nahin ki to in mein se jis ko chahe ikhtiyar karle. Ila aur zihar ka bhi yahi hukum hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ عُمَرَ بْنِ عَامِرٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي رَجُلٍ قَالَ : امْرَأَتُهُ طَالِقٌ ، وَلَهُ ثَلَاثُ نِسْوَةٍ ، فَقَالَ : « إِنْ كَانَ نَوَى مِنْهُنَّ شَيْئًا ، فَهِيَ الَّتِي نَوَى ، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ نَوَى مِنْهُنَّ شَيْئًا فَلْيَخْتَرْ أَيَّتَهُنَّ شَاءَ ، وَكَذَلِكَ الْإِيلَاءُ وَالظِّهَارُ »