14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What did they say about a man who is testified against by two men regarding the divorce of his wife, and the judge separates them, then one of the witnesses retracts

‌مَا قَالُوا فِي رَجُلٍ شَهِدَ عَلَيْهِ رَجُلَانِ بِطَلَاقِ امْرَأَتِهِ، فَفَرَّقَ الْقَاضِي، ثُمَّ رَجَعَ أَحَدُهُمَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19215

Hazrat Shabi (may Allah be pleased with him) was asked, "If two people testify against a man, claiming he divorced his wife, and the judge separates them based on this testimony. Later, one of the witnesses retracts his statement, and the other marries the woman, what is the ruling?" Hazrat Shabi (may Allah be pleased with him) replied, "The judgment has already been executed. The retraction of one witness holds no value now."

حضرت شعبی (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کسی آدمی کے بارے میں دو شخص گواہی دیں کہ اس نے اپنی بیوی کو طلاق دے دی ہے، پھر قاضی ان دونوں کے درمیان جدائی کرادے ، اس کے بعد دونوں گواہوں میں سے ایک اپنی گواہی سے رجوع کرلے اور دوسرا اس عورت سے شادی کرلے تو کیا حکم ہے ؟ حضرت شعبی (رض) نے فرمایا کہ قضاء نافذ ہوچکی اب رجوع کرنے والے کے قول کا اعتبار نہیں ہوگا۔

Hazrat Shabi (RA) se sawal kiya gaya keh agar kisi aadmi ke bare mein do shaks gawahi dein keh usne apni biwi ko talaq de di hai, phir qazi un donon ke darmiyaan judai karade, uske baad donon gawahon mein se ek apni gawahi se ruju karle aur dusra us aurat se shadi karle to kya hukm hai? Hazrat Shabi (RA) ne farmaya keh qaza nafiz ho chuki ab ruju karne wale ke qaul ka aitbaar nahi hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا هُشَيْمٌ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ زَادِيٍّ ، مَوْلَى تَحْلَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ شَهِدَ عَلَيْهِ رَجُلَانِ بِطَلَاقِ امْرَأَتِهِ ، فَفَرَّقَ الْقَاضِي بَيْنَهُمَا ، فَرَجَعَ أَحَدُ الشَّاهِدَيْنِ ، وَتَزَوَّجَهَا الْآخَرُ ، قَالَ : فَقَالَ : الشَّعْبِيُّ : « مَضَى الْقَضَاءُ ، وَيَلْتَفِتُ إِلَى رُجُوعِ الَّذِي رَجَعَ »