14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What did they say about the verse: ‘Divorce is twice. Then, either keep [her] in an acceptable manner or release [her] with good treatment.’

‌مَا قَالُوا فِي قَوْلِهِ: ﴿الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19217

Hazrat Urwah (R.A) narrated that, during the blessed era of the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him), a man told his wife that he would neither approach her nor allow her to leave his marriage. The woman questioned how he could do such a thing. The man replied that he would divorce her and, when her waiting period (iddah) was about to end, he would take her back. Distressed, the woman presented herself before the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him). On that occasion, the verse of the Holy Quran, "...dwelling with them in a worthy manner or parting with them in a good way." (Al-Baqarah 2:229) was revealed. After this, people would either give a divorce or not (there was no in-between state).

حضرت عروہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے عہد مبارک میں ایک آدمی نے اپنی بیوی سے کہا کہ میں نہ تو تیرے قریب آؤں گا اور نہ تو میرے نکاح سے نکل سکے گی۔ عورت نے کہا کہ تم ایسا کس طرح کرو گے ؟ اس آدمی نے کہا کہ میں تجھے طلاق دوں گا اور جب تیری عدت پوری ہونے کا وقت قریب آئے گا تو میں تجھ سے رجوع کرلوں گا۔ وہ عورت پریشان ہو کر رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئی تو اس موقع پر قرآن مجید کی آیت {إمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } نازل ہوئی۔ پھر لوگوں کی یہ کیفیت ہوتی تھی کہ طلاق دی ہوتی تھی یا نہ دی ہوتی تھی۔ (درمیانی صورت کوئی نہ تھی)

Hazrat Urwah (RA) farmate hain keh Rasool Allah (SAW) ke ahd mubarak mein aik aadmi ne apni biwi se kaha keh main na to tere qareeb aao ga aur na to mere nikah se nikal sake gi. Aurat ne kaha keh tum aisa kis tarah karo ge? Is aadmi ne kaha keh main tujhe talaq dun ga aur jab teri iddat puri hone ka waqt qareeb aaye ga to main tujh se ruju karlun ga. Woh aurat pareshan ho kar Rasool Allah (SAW) ki khidmat mein hazir hui to is mauqa par Quran Majeed ki ayat {إمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } nazil hui. Phir logon ki yeh kefiyat hoti thi keh talaq di hoti thi ya na di hoti thi. (Darmiyani surat koi na thi)

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ قَالَ : قَالَ رَجُلٌ لِامْرَأَتِهِ عَلَى عَهْدِ النَّبِيِّ ﷺ : لَا أَقْرَبُكِ وَلَا تَحِلِّينَ مِنِّي ، قَالَتْ : فَكَيْفَ تَصْنَعُ ؟ قَالَ : أُطَلِّقُكِ حَتَّى إِذَا دَنَا مُضِيُّ عِدَّتِكِ رَاجَعْتُكِ ، فَخَرَجَتْ ، " فَأَتَتِ النَّبِيَّ ﵇ ، فَأَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى : ﴿ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ] " قَالَ : فَاسْتَقْبَلَهُ النَّاسُ جَدِيدًا ، مَنْ كَانَ طَلَّقَ ، وَمَنْ لَمْ يَكُنْ طَلَّقَ