14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What did they say about the verse: ‘Divorce is twice. Then, either keep [her] in an acceptable manner or release [her] with good treatment.’

‌مَا قَالُوا فِي قَوْلِهِ: ﴿الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19220

Hazrat Mujahid (RA) while explaining the verse of Quran Majeed { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } says that a man should divorce his wife in a state of purity (Tuhr) in which he has not had intercourse with her, then when she has her menses and then becomes pure again, one Iddah (waiting period) will be completed. Then he should divorce her for the second time in the same manner as he divorced her for the first time. If he wants to do this, he may do so. Then when he divorces her for the second time and she has her second menses, then these are two divorces and two Iddahs. Then Allah Almighty says regarding the third divorce { فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } then if he wishes, he can divorce her in this entire period of Iddah, to the extent that the woman gathers her clothes.

حضرت مجاہد (رض) قرآن مجید کی آیت { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ آدمی اپنی بیوی کو ایسے طہر میں طلاق دے جس میں اس سے جماع نہ کیا ہو، پھر جب اسے حیض آئے اور پھر طہر آئے تو ایک قرء مکمل ہوگیا۔ پھر اسے دوسری طلاق اسی طرح دے جس طرح پہلی طلاق دی تھی۔ اگر وہ ایسا کرنا چاہے تو کرلے۔ پھر جب وہ دوسری طلاق دے دے اور اسے دوسرا حیض آجائے تو یہ دو طلاقیں اور دو قرء ہوگئے۔ پھر اللہ تعالیٰ تیسری طلاق کے بارے میں فرماتا ہے کہ { فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } پھر وہ اس پورے قرء میں اگر چاہے تو اس کو طلاق دے دے یہاں تک کہ عورت اپنے کپڑوں کو سمیٹ لے۔

Hazrat Mujahid (RA) Quran Majeed ki ayat {Al talaqu marratan fa'imsaakun bi ma'roofin aw tasreehun bi ehsaan} ki tafseer mein farmate hain ke aadmi apni biwi ko aise tahur mein talaq de jis mein is se jima nah kia ho, phir jab isay haiz aaye aur phir tahur aaye to aik quru mukmmal ho gaya. Phir isay dusri talaq isi tarah de jis tarah pehli talaq di thi. Agar wo aisa karna chahay to kar le. Phir jab wo dusri talaq de de aur isay dusra haiz aa jaye to ye do talaaqein aur do quru ho gaye. Phir Allah Ta'ala teesri talaq ke bare mein farmata hai ke {Fa'imsaakun bi ma'roofin aw tasreehun bi ehsaan} phir wo is poore quru mein agar chahay to is ko talaq de de yahan tak ke aurat apne kapron ko samet le.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا شَبَابَةُ ، عَنْ وَرْقَاءَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، ﴿ الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ] قَالَ : " يُطَلِّقُ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ طَاهِرًا مِنْ غَيْرِ جِمَاعٍ ، فَإِذَا حَاضَتْ ، ثُمَّ طَهُرَتْ فَقَدْ تَمَّ الْقُرْءُ ، ثُمَّ يُطَلِّقُ الثَّانِيَةَ كَمَا يُطَلِّقُ الْأُولَى إِنْ أَحَبَّ أَنْ يَفْعَلَ ، فَإِذَا طَلَّقَ الثَّانِيَةَ ، ثُمَّ حَاضَتِ الْحَيْضَةَ الثَّانِيَةَ فَهَاتَانِ تَطْلِيقَتَانِ وَقُرْءَانِ ، ثُمَّ قَالَ اللَّهُ تَعَالَى لِلثَّالِثَةِ : ﴿ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ] فَيُطَلِّقُهَا فِي ذَلِكَ الْقُرْءِ كُلِّهِ إِنْ شَاءَ حِينَ تَجْمَعُ عَلَيْهَا ثِيَابَهَا "