14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What did they say about the verse: ‘Divorce is twice. Then, either keep [her] in an acceptable manner or release [her] with good treatment.’

‌مَا قَالُوا فِي قَوْلِهِ: ﴿الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19221

Hazrat Ibn Abbas (R.A) while explaining the meaning of Quranic Verse { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ ، أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } said that it is separation and annulment not divorce. Allah Almighty has mentioned Divorce at the beginning and end of the verse and in between has mentioned Khula which is not a Divorce. Allah Almighty says { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ ، أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ }.

حضرت ابن عباس (رض) قرآن مجید کی آیت { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ ، أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ وہ فرقت اور فسخ ہے طلاق نہیں ہے۔ اللہ تعالیٰ نے آیت کے شروع میں اور آخر میں طلاق کا ذکر کیا ہے اور ان دونوں کے درمیان خلع کا ذکر کیا ہے جو کہ طلاق نہیں ہے۔ اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ ، أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ }

Hazrat Ibn Abbas (RA) Quran Majeed ki ayat {al talaqu marratani fa imsakun bi maroofin aw tasreehun bi ihsanin} ki tafseer mein farmate hain ke woh furqat aur fasakh hai talaq nahi hai Allah Taala ne ayat ke shuru mein aur akhir mein talaq ka zikar kya hai aur in donon ke darmiyan khula ka zikar kya hai jo ke talaq nahi hai Allah Taala farmate hain {al talaqu marratani fa imsakun bi maroofin aw tasreehun bi ihsanin}

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : " إِنَّمَا هُوَ فُرْقَةٌ وَفَسْخٌ ، لَيْسَ بِطَلَاقٍ ، ذَكَرَ اللَّهُ الطَّلَاقَ آخِرَ الْآيَةِ وَفِي أَوَّلِهَا ، وَالْخُلْعُ بَيْنَ ذَلِكَ فَلَيْسَ بِطَلَاقٍ ، قَالَ اللَّهُ تَعَالَى : ﴿ الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ]