17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


On a man who frees his slave woman and excludes what is in her womb

‌فِي الرَّجُلِ يُعْتِقُ أَمَتَهُ وَيَسْتَثْنِي مَا فِي بَطْنِهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 20586

It was asked of Hazrat Abraham that if a person sells or frees his slave girl and excludes her pregnancy, then what is the ruling? You said that if the creation of the pregnancy is apparent, then the exclusion is valid, and if its creation is not apparent, then the exclusion is not valid.

حضرت ابراہیم سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص اپنی باندی کو بیچے یا آزاد کرے اور اس کے حمل کو مستثنیٰ کردے تو کیا حکم ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اگر حمل کی خلقت ظاہرہوچ کی ہوتواستثناء درست ہے اور اگر اس کی خلقت ظاہر نہیں ہوئی تو استثناء درست نہیں۔

Hazrat Ibrahim se sawal kiya gaya keh agar koi shakhs apni bandi ko beche ya azad kare aur uske hamal ko mustasna karde to kya hukum hai? Aap ne farmaya keh agar hamal ki khalqat zahir ho chuki ho to istisna durust hai aur agar uski khalqat zahir nahin hui to istisna durust nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : مَنْ بَاعَ حُبْلَى ، أَوْ أَعْتَقَهَا وَاسْتَثْنَى مَا فِي بَطْنِهَا قَالَ لَهُ : « ثُنْيَاهُ فِيمَا قَدِ اسْتَبَانَ خَلْقُهُ ، وَإِنْ لَمْ يَسْتَبِنْ خَلْقُهُ فَلَا شَيْءَ لَهُ »