17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ
Regarding two equal testimonies.
فِي الْبَيِّنَتَيْنِ إِذَا اسْتَوَتَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 21437
It is narrated on the authority of Hazrat Urwah (may Allah be pleased with him) that a dispute arose between the people of the tribe of Fahm and the tribe of Banu Salim regarding a mine. They took their dispute to Marwan. Marwan requested Hazrat Ibn Zubair (may Allah be pleased with him) to decide between them. When he started to decide, the testimonies from both sides were found to be equal. Hazrat Ibn Zubair (may Allah be pleased with him) drew lots between them and due to the testimonies being equal from both sides, he ruled in favor of the one whose name came out in the draw.
حضرت عروہ (رض) سے مروی ہے کہ قبیلہ فھم اور قبیلہ بنو سلیم کے لوگوں کے آپس میں ایک کان کے بارے میں جھگڑا ہوگیا، وہ لوگ اپنا جھگڑا لے کر مروان کے پاس چلے گئے، مروان نے حضرت ابن زبیر (رض) سے درخواست کی کہ ان کے درمیان فیصلہ فرما دیں، جب فیصلہ کرنے لگے تو دونوں طرف سے گواہیاں برابر قائم ہوگئیں، حضرت ابن زبیر (رض) نے ان کے درمیان قرعہ ڈالا اور دونوں طرف سے گواہیوں کے قائم ہونے کی وجہ سے قرعہ میں جس کا نام نکلا اس کے حق میں فیصلہ فرما دیا۔
Hazrat Urwah (RA) se marvi hai ki qabeela Fahm aur qabeela Banu Saleem ke logon ke aapas mein ek kaan ke bare mein jhagda hogaya, woh log apna jhagda lekar Marwan ke paas chale gaye, Marwan ne Hazrat Ibn Zubair (RA) se darkhwast ki ke un ke darmiyaan faisla farma den, jab faisla karne lage to dono taraf se gawahiyaan barabar qaim hogayin, Hazrat Ibn Zubair (RA) ne un ke darmiyaan qura dala aur dono taraf se gawahiyon ke qaim hone ki wajah se qura mein jis ka naam nikla us ke haq mein faisla farma diya.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي أَبِي ، أَنَّ نَاسًا مِنْ بَنِي فَهْمٍ خَاصَمُوا نَاسًا مِنْ بَنِي سُلَيْمٍ فِي مَعْدِنٍ لَهُمْ إِلَى مَرْوَانَ ، فَأَمَرَ مَرْوَانُ ابْنَ الزُّبَيْرِ أَنْ يَقْضِيَ بَيْنَهُمْ ، فَاسْتَوَتِ الشُّهُودُ « فَأَقْرَعَ بَيْنَهُمْ عَبْدُ اللَّهِ ، فَجَعَلَهُ لِمَنْ أَصَابَتْهُ الْقُرْعَةُ مِنْ أَجْلِ أَنَّ الشُّهُودَ اسْتَوَتْ »