17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


Who permitted advance sales in animals and in described goods.

‌مَنْ رَخَّصَ فِي السَّلَمِ فِي الْوُصَفَاءِ وَفِي الْحَيَوَانِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 21684

Hazrat Ata' (may Allah be pleased with him) did not see any harm in the Salam sale of an animal. Provided that the person receives less than the condition and even more than that in the case of crops, provided that both the taker and the giver agree.

حضرت عطائ (رض) حیوان کی بیع سلم میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے۔ جبکہ آدمی شرط سے کم وصول کرلے اور اس سے اوپر بھی عمروں میں جبکہ لینے والا اور دینے والا دونوں راضی ہوں۔

Hazrat Ata (Razi Allahu Anhu) hewan ki bay salam mein koi haraj na samajhte thay. Jabkay aadmi shart se kam wasool kar le aur is se upar bhi umron mein jabkay lene wala aur dene wala dono raazi hon.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ : « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا بِالسَّلَمِ فِي الْحَيَوَانِ ، وَأَنْ يَأْخُذَ الرَّجُلُ دُونَ شَرْطِهِ ، وَفَوْقَهُ مِنَ الْأَسْنَانِ إِذَا طَابَتْ بِذَلِكَ نَفْسُ الْمُعْطِي وَالْآخِذِ »