17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


Regarding a man who gifts another or sends him a gift.

‌فِي الرَّجُلِ يُهْدِي إِلَى الرَّجُلِ أَوْ يَبْعَثُ إِلَيْهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 21970

It is narrated on the authority of Hadrat 'Abdur Rahman bin 'Alqama (may Allah be pleased with him) that a delegation of Thaqif came to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and presented him with some gifts. You (peace and blessings of Allah be upon him) asked, "Is this a gift or charity?" They replied, "It is a gift." You (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Surely, a gift is sought for the pleasure of Allah's Messenger and for fulfilling needs, while charity is sought for the pleasure of Allah." They said, "No, this is a gift." You (peace and blessings of Allah be upon him) accepted it from them, and they kept the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) engaged for the entire duration of Zuhr (i.e., they stayed with him) until he combined Zuhr with 'Asr.

حضرت عبد الرحمن بن علقمہ (رض) سے مروی ہے کہ حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں ثقیف کا وفد حاضر ہوا۔ انھوں نے کچھ ہدیہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو دیا۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دریافت فرمایا یہ ہدیہ ہے یا صدقہ ؟ انھوں نے عرض کیا ہدیہ ہے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : بیشک ہدیہ سے اللہ کے رسول کی خوشنودی طلب کی جاتی ہے اور حاجت پوری کی جاتی ہے۔ اور صدقہ سے اللہ کی خوشنودی طلب کی جاتی ہے۔ انھوں نے عرض کیا نہیں یہ ہدیہ ہی ہے۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان سے قبول فرما لیا۔ اور انھوں نے حضور کو ظہر کے تمام وقت مشغول رکھا (یعنی پاس بیٹھے رہے) یہاں تک کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ظہر کو عصر کے ساتھ پڑھا۔

Hazrat Abdul Rahman bin Alqama (RA) se marvi hai keh Huzoor Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein Thaqeef ka wafad hazir hua. Unhon ne kuch hadiya aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko diya. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne دریافت farmaaya yeh hadiya hai ya sadqa? Unhon ne arz kiya hadiya hai. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaaya: Beshak hadiya se Allah ke Rasool ki khushnoodi talab ki jati hai aur hajat poori ki jati hai. Aur sadqa se Allah ki khushnoodi talab ki jati hai. Unhon ne arz kiya nahin yeh hadiya hi hai. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne un se qabool farma liya. Aur unhon ne Huzoor ko zohar ke tamam waqt mashgool rakha (yani pass baithe rahe) yahan tak ke aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne zohar ko asar ke sath parha.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ هَانِئٍ ، قَالَ : أَخْبَرَنِي أَبُو حُذَيْفَةَ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَلْقَمَةَ ، قَالَ : قَدِمَ عَلَى النَّبِيِّ ﷺ وَفْدُ ثَقِيفٍ فَأَهْدَوْا إِلَيْهِ هَدِيَّةً ، فَقَالَ : « هَدِيَّةٌ أَمْ صَدَقَةٌ ؟» قَالُوا : هَدِيَّةٌ ، قَالُوا : إِنَّ الْهَدِيَّةَ يُطْلَبُ بِهَا وَجْهُ الرَّسُولِ وَقَضَاءُ الْحَاجَةِ ، وَإِنَّ الصَّدَقَةَ يُبْتَغَى بِهَا وَجْهُ اللَّهِ ، قَالُوا : لَا ، بَلْ هَدِيَّةٌ ، فَقَبِلَهَا مِنْهُمْ ، وَشَغَلُوهُ عَنِ الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ