2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


On travelers calling to prayer or if the iqama suffices

‌فِي الْمُسَافِرِينَ يُؤَذِّنُونَ أَوْ تُجْزِيهِمْ الْإِقَامَةُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2265

Hazrat Abd al-Malik narrates that Hazrat Ata was asked whether a traveler should recite the adhan (call to prayer) and iqamah (second call to prayer). He replied that the iqamah is sufficient for them, but if the travelers are scattered in different places, then both the adhan and iqamah should be pronounced to gather them.

حضرت عبدالملک فرماتے ہیں کہ حضرت عطاء سے سوال کیا گیا کہ کیا مسافر اذان بھی کہیں گے اور اقامت بھی ؟ فرمایا کہ ان کے لیے اقامت کافی ہے البتہ اگر مسافر مختلف جگہوں میں بکھرے ہوں تو انھیں جمع کرنے کی غرض سے اذان و اقامت دونوں کہی جائیں گی۔

Hazrat Abdul Malik farmate hain ke Hazrat Ata se sawal kiya gaya ke kya musafir azan bhi kahen ge aur iqamat bhi? Farmaya ke un ke liye iqamat kafi hai albatta agar musafir mukhtalif jagahon mein bikhre hon to unhen jama karne ki garz se azan o iqamat dono kahi jaen gi.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، سُئِلَ عَنِ الْمُسَافِرِينَ يُؤَذِّنُونَ وَيُقِيمُونَ ، قَالَ : « تُجْزِيهِمْ الْإِقَامَةُ ، إِلَّا أَنْ يَكُونُوا مُتَفَرِّقِينَ فَيُرِيدُ أَنْ يَجْمَعَهُمْ فَيُؤَذِّنُ وَيُقِيمُ »