2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ


Who used to say it suffices to pray without a call to prayer or iqama

‌مَنْ كَانَ يَقُولُ يُجْزِيهِ أَنْ يُصَلِّيَ بِغَيْرِ أَذَانٍ وَلَا إِقَامَةٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2297

Mundhir bin Tha'labah said that I asked Abu Mujliz, "If I am in a town where prayer is being offered in congregation, and I want to pray alone, should I say the adhan and iqamah?" He replied, "If you wish, the adhan of the people is sufficient for you, and if you wish, you may say both the adhan and the iqamah."

منذر بن ثعلبہ کہتے ہیں کہ میں نے ابو مجلز سے سوال کیا کہ اگر میں کسی ایسی بستی میں موجود ہوں جہاں جماعت سے نماز پڑھی جاتی ہے، پھر میں اگر اکیلے نماز پڑھوں تو کیا میں اذان اور اقامت کہوں گا ؟ فرمایا کہ اگر تم چاہو تو تمہارے لیے لوگوں کی اذان کافی ہے اور اگر چاہو تو اذان بھی دو اور اقامت بھی کہو۔

Munzir bin Thalba kehte hain ke maine Abu Mujliz se sawal kiya ke agar main kisi aisi basti mein mojood hon jahan jamaat se namaz parhi jati hai, phir main agar akela namaz parhon to kya main azan aur iqamat kahon ga? Farmaya ke agar tum chaho to tumhare liye logon ki azan kafi hai aur agar chaho to azan bhi do aur iqamat bhi kaho.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ ، عَنِ الْمُنْذِرِ بْنِ ثَعْلَبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ أَبَا مَخْلَدٍ ، فَقُلْتُ : أَنَا فِي قَرْيَةٍ تُقَامُ فِيهَا الصَّلَاةُ فِي جَمَاعَةٍ ، فَإِنْ صَلَّيْتُ وَحْدِي أُؤَذِّنُ وَأُقِيمُ ؟ قَالَ : « إِنْ شِئْتَ كَفَاكَ أَذَانُ الْعَامَّةِ ، وَإِنْ شِئْتَ فَأَذِّنْ وَأَقِمْ »