2.
Book of Adhan and Iqama
٢-
كِتَابُ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ
How many callers to prayer should there be, one or two
كَمْ يَكُونُ مُؤَذِّنٌ وَاحِدٌ أَوِ اثْنَانِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-sā’ib bn yazīd | Saib bin Yazid Al-Kindi | Minor Companion |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
السَّائِبِ بْنِ يَزِيدَ | السائب بن يزيد الكندي | صحابي صغير |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2311
Hazrat Saib bin Yazid says that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had only one muezzin, who would call the adhan when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would sit on the pulpit and would call the iqamah when the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would descend from the pulpit. The same was the case with Hazrat Abu Bakr and Hazrat Umar. When the era of Hazrat Uthman came, the people increased in number and spread out, so he added the third adhan at the time of Zawal (midday).
حضرت سائب بن یزید کہتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے صرف ایک مؤذن تھے جو اس وقت اذان کہتے جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) منبر پر بیٹھتے اور اس وقت اقامت کہتے جب آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) منبر سے اترتے۔ حضرت ابوبکر اور حضرت عمر کا بھی یہی معاملہ تھا۔ جب حضرت عثمان کا زمانہ آیا تو لوگ زیادہ ہوگئے اور ادھر ادھر پھیل گئے لہٰذا انھوں نے زوال کے وقت تیسری اذان کا اضافہ کردیا۔
Hazrat Saib bin Yazid kehte hain ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke sirf ek moazzin thay jo us waqt azan kehte jab Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) mimbar par baithte aur us waqt iqamat kehte jab Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) mimbar se utarte. Hazrat Abu Bakar aur Hazrat Umar ka bhi yahi mamla tha. Jab Hazrat Usman ka zamana aaya to log ziada hogaye aur idhar udhar phail gaye lihaza unhon ne zawal ke waqt teesri azan ka izafa kardiya.
حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنِ السَّائِبِ بْنِ يَزِيدَ ، ابْنِ أُخْتِ نَمِرٍ ، قَالَ : « مَا كَانَ لِرَسُولِ اللَّهِ ﷺ إِلَّا مُؤَذِّنٌ وَاحِدٌ يُؤَذِّنُ إِذَا قَعَدَ عَلَى الْمِنْبَرِ ، وَيُقِيمُ إِذَا نَزَلَ ثُمَّ أَبُو بَكْرٍ كَذَلِكَ ، ثُمَّ عُمَرُ كَذَلِكَ ، حَتَّى كَانَ عُثْمَانُ ، وَفَشَا النَّاسُ وَكَثُرُوا ، زَادَ النِّدَاءَ الثَّالِثَ عِنْدَ الزَّوَالِ أَوِ الزَّوْرَاءِ »