19.
Book of Drinks
١٩-
كِتَابُ الْأَشْرِبَةِ
What has been reported from the Prophet ﷺ regarding his prohibition of certain types of vessels
مَا ذُكِرَ عَنِ النَّبِيِّ ﷺ فِيمَا نَهَى عَنْهُ مِنَ الظُّرُوفِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 23792
Hazrat Asma bint Yazid narrates from her cousin (who was called Anas) that he heard Hazrat Abdullah ibn Abbas say, "Is this not the command of Allah? (Translation) 'And take whatever the Messenger gives you, and refrain from whatever he forbids you.' " The people said, "Why not?" Then Ibn Abbas said, "Is this not the word of Allah? 'And when Allah and His Messenger have decided a matter, then there is no room for any believing man or believing woman (to have any choice therein)." Then Ibn Abbas said, "I bear witness to you (peace and blessings of Allah be upon him) that you (peace and blessings of Allah be upon him) have forbidden the Nabidh of Naqir, Muzfat, Dubba and Hantm."
حضرت اسماء بنت یزید، اپنے چچا زاد (جن کو انس کہا جاتا تھا) سے روایت کرتی ہیں کہ انھوں نے حضرت عبداللہ ابن عباس کو کہتے سُنا کہ کیا یہ فرمان خداوندی نہیں ہے۔ (ترجمہ) ” اور رسول تمہیں جو کچھ دیں وہ لے لو اور جس چیز سے منع کریں اس سے رُ ک جاؤ “ ؟ لوگوں نے کہا۔ کیوں نہیں۔ پھر حضرت ابن عباس نے کہا۔ کیا یہ کلام خداوندی نہیں ہے۔ ” اور جب اللہ اور رسول کسی بات کی حتمی فیصلہ کردیں تو نہ کسی مؤمن مرد کے لیے یہ گنجائش ہے۔ نہ کسی مؤمن عورت کے لئے۔ “ ؟ پھر حضرت ابن عباس نے فرمایا : میں آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) پر گواہی دے کر یہ بات کہتا ہوں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نقیر، مزفت ، دُباء اور حنتم کی نبیذ سے منع فرمایا ہے۔
Hazrat Asma bint Yazeed, apne chacha zad (jin ko Anas kaha jata tha) se riwayat karti hain ke unhon ne Hazrat Abdullah Ibn Abbas ko kehte suna ke kya yeh farman Khuda wandi nahin hai. (Tarjuma) "Aur Rasool tumhen jo kuchh den wo le lo aur jis cheez se mana karen us se ruk jao"? Logon ne kaha. Kyon nahin. Phir Hazrat Ibn Abbas ne kaha. Kya yeh kalaam Khuda wandi nahin hai. "Aur jab Allah aur Rasool kisi baat ki hatmi faisla kardein to na kisi momin mard ke liye yeh gunjaish hai. Na kisi momin aurat ke liye"? Phir Hazrat Ibn Abbas ne farmaya: Main aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) par gawahi de kar yeh baat kehta hun ke aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne naqeer, mazfat, dubba aur hantum ki nabidh se mana farmaya hai.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا سُلَيْمَانُ التَّيْمِيُّ ، عَنْ أَسْمَاءَ بِنْتِ يَزِيدَ ، عَنِ ابْنِ عَمٍّ لَهَا يُقَالُ لَهُ أَنَسٌ أَنَّهُ ، سَمِعَ ابْنَ عَبَّاسٍ ، يَقُولُ : أَلَمْ يَقُلِ اللَّهُ تَعَالَى : ﴿ وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا ﴾ [ الحشر : ٧ ]، قَالُوا : بَلَى ، قَالَ : أَلَمْ يَقُلِ اللَّهُ تَعَالَى : ﴿ وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَنْ يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ ﴾ [ الأحزاب : ٣٦ ] الْآيَةَ ، قَالَ : فَأَشْهَدُ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ ﷺ : « أَنَّهُ نَهَى عَنْ نَبِيذِ النَّقِيرِ ، وَالْمُزَفَّتِ ، وَالدُّبَّاءِ ، وَالْحَنْتَمِ »