19.
Book of Drinks
١٩-
كِتَابُ الْأَشْرِبَةِ
Regarding the mixture of unripe dates, ripe dates, and raisins, who prohibited it
فِي الْخَلِيطَيْنِ مِنَ الْبُسْرِ وَالتَّمْرِ وَالزَّبِيبِ مَنْ نَهَى عَنْهُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 24015
It is narrated from Hazrat Najrani, he says that I asked Hazrat Abdullah bin Umar, we people are in the land of dates and raisins, is it permissible to mix dates and raisins together and then we make both of them together? He replied, no. I asked, why? He replied, a man, in the blessed time of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), was in a state of intoxication that he was brought to the assembly of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in this state of intoxication. So you (peace and blessings of Allah be upon him) hit him (i.e. ordered him to be hit) then you (peace and blessings of Allah be upon him) asked him about the drink. So he said I have drunk Nabidh. You (peace and blessings of Allah be upon him) asked "Which Nabidh?" He replied, Nabidh of dates and raisins. The narrator says. You (peace and blessings of Allah be upon him) instructed: "Do not mix these two together because each of them is sufficient separately."
حضرت نجرانی سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عبداللہ بن عمر سے عرض کیا، ہم لوگ کھجوروں اور کشمش کی زمین میں ہوتے ہیں کیا اس بات کی اجازت ہے کہ کھجور اور کشمش کو ملا لیا جائے پھر ہم ان دونوں کی اکٹھی نبیذ بنالیں۔ انھوں نے جواب دیا، نہیں۔ میں نے پوچھا، کیوں ؟ انھوں نے جواباً فرمایا، ایک آدمی ، جناب نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے زمانہ اقدس میں حالت سکر میں تھا کہ اس کو جناب نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی مجلس میں اس حال میں لائے کہ وہ نشہ کی حالت میں تھا۔ پس آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کو مارا (یعنی مارنے کا حکم دیا) پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس سے مشروب کے بارے میں پوچھا۔ تو اس نے کہا میں نے نبیذ پی ہے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے پوچھا ” کون سی نبیذ ؟ “ اس نے جواب دیا، کھجور اور کشمش کی نبیذ۔ راوی کہتے ہیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : ” تم ان دونوں کو باہم خلط نہ کرو کیونکہ ان میں سے ہر ایک علیحدہ کافی ہے۔ “
Hazrat Najrani se riwayat hai, woh kehte hain ke maine Hazrat Abdullah bin Umar se arz kiya, hum log khajuron aur kishmish ki zameen mein hote hain kya is baat ki ijazat hai ke khajoor aur kishmish ko mila liya jaye phir hum in donon ki ikathi nabiz banalen. Unhon ne jawab diya, nahin. Maine poocha, kyun? Unhon ne jawabn farmaya, ek aadmi, janab Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke zamana e aqdas mein halat sakar mein tha ke us ko janab Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki majlis mein is hal mein laye ke woh nasha ki halat mein tha. Pas aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne us ko mara (yani marne ka hukum diya) phir aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne us se mashroob ke bare mein poocha. To us ne kaha maine nabiz pi hai aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne poocha "kon si nabiz?" us ne jawab diya, khajoor aur kishmish ki nabiz. Rawi kehte hain. Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: "tum in donon ko baham khalat na karo kyunke in mein se har ek alag kaafi hai."
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَرَّانِيِّ ، قَالَ : قُلْتُ لِعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ : إِنَّا بِأَرْضٍ ذَاتِ تَمْرٍ وَزَبِيبٍ ، هَلْ يُخْلَطُ التَّمْرُ وَالزَّبِيبُ فَنَنْبِذُهُمَا جَمِيعًا ؟ قَالَ : لَا ، قُلْتُ : لِمَ ؟ قَالَ : إِنَّ رَجُلًا سَكِرَ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ فَأُتِيَ بِهِ النَّبِيُّ وَهُوَ سَكْرَانُ ، فَضَرَبَهُ ثُمَّ سَأَلَهُ عَنْ شَرَابِهِ ؟ قَالَ : شَرِبْتُ نَبِيذًا ، قَالَ : « أَيُّ نَبِيذٍ ؟» قَالَ : نَبِيذُ تَمْرٍ وَزَبِيبٍ ، قَالَ : قَالَ النَّبِيُّ ﷺ : « لَا تَخْلِطُوهُمَا ، فَإِنَّ كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا يَكْفِي وَحْدَهُ »