26.
Book of Hudud
٢٦-
كِتَابُ الْحُدُودِ


Who begins the stoning?

‌فِيمَنْ يَبْدَأُ بِالرَّجْمِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28818

Hazrat Abdullah bin Masood narrates that Hazrat Ali said: O people! Indeed, there are two types of adultery: hidden adultery and open adultery. So hidden adultery is that in which the witness testifies of adultery, so the witness will be the first to stone, then the ruler, then the people, and open adultery is that in which pregnancy becomes apparent or confesses. So the Imam will be the first to stone, the narrator says that you had some stones in your hand, so you hit the woman with a stone, which went into her ear hole, so she started spinning, and people threw stones.

حضرت عبدالرحمن بن عبداللہ بن مسعود فرماتے ہیں کہ حضرت علی نے ارشاد فرمایا : اے لوگو بیشک زنا دو طرح کا ہوتا ہے۔ پوشیدہ زنا اور اعلانیہ زنا پس پوشیدہ زنا تو یہ ہے کہ گواہ زنا کی گواہی دیں سو گواہ سب سے پہلے پتھر مارنے والے ہوں گے پھر حاکم پھر لوگ اور اعلانیہ زنا یہ ہے کہ حمل ظاہر ہوجائے یا اعتراف کرلے سو امام سب سے پہلے پتھر مارنے والا ہوگا راوی کہتے ہیں آپ کے ہاتھ میں کچھ پتھر تھے سو آپ نے اس عورت کو ایک پتھر مارا جو اس کے کان کے سوراخ میں جا لگا تو وہ گھومنے لگی اور لوگوں نے پتھر مارے۔

Hazrat Abdul Rahman bin Abdullah bin Masood farmate hain ki Hazrat Ali ne irshad farmaya: Aye logo beshak zina do tarah ka hota hai. Posheeda zina aur elaniya zina. Pas posheeda zina to yeh hai ki gawah zina ki gawahi den. So gawah sab se pehle pathar marne wale honge phir hakim phir log. Aur elaniya zina yeh hai ki hamal zahir ho jaye ya ehtraaf karle. So imam sab se pehle pathar marne wala hoga. Rawi kehte hain aap ke hath mein kuch pathar thay. So aap ne us aurat ko ek pathar mara jo us ke kaan ke sorakh mein ja laga. To woh ghoomne lagi aur logon ne pathar maare.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : " يَا أَيُّهَا النَّاسُ ، إِنَّ الزِّنَا زِنَاءَانِ : زِنَا سِرٍّ وَزِنَا عَلَانِيَةٍ ، فَزِنَا السِّرِّ أَنْ يَشْهَدَ الشُّهُودُ فَيَكُونَ الشُّهُودُ أَوَّلَ مَنْ يَرْمِي ، ثُمَّ الْإِمَامُ ثُمَّ النَّاسُ ، وَزِنَا الْعَلَانِيَةِ أَنْ يَظْهَرَ الْحَبَلُ أَوِ الِاعْتِرَافُ ، فَيَكُونُ الْإِمَامُ أَوَّلَ مَنْ يَرْمِي "، قَالَ : وَفِي يَدِهِ ثَلَاثَةُ أَحْجَارٍ ، قَالَ : فَرَمَاهَا بِحَجَرٍ فَأَصَابَ صِمَاخَهَا فَاسْتَدَارَتْ ، وَرَمَى النَّاسُ