30.
Book of Faith and Dreams
٣٠-
كِتَابُ الْإِيمَانِ وَالرُّؤْيَا
Chapter
بَابٌ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
wā’il bn muhānah | Wael Bin Mahanna Al-Taymi | Accepted |
dharrin | Dhar ibn 'Abdullah al-Murabi | Trustworthy |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
abū mu‘āwiyah | Muhammad ibn Khazim al-A'ma | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدُ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
وَائِلِ بْنِ مُهَانَةَ | وائل بن مهانة التيمي | مقبول |
ذَرٍّ | ذر بن عبد الله المرهبي | ثقة |
الْأَعْمَشِ | سليمان بن مهران الأعمش | ثقة حافظ |
أَبُو مُعَاوِيَةَ | محمد بن خازم الأعمى | ثقة |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 30409
Hazrat Wa'il bin Hujr (R.A) narrates that Hazrat Abdullah bin Masud (R.A) said: I have not seen anyone more deficient in religion and giving advice than women, and more dominant over sensible men in their matters. People asked: O Abu Abdur Rahman! What is the deficiency in their religion? He (R.A) replied: Their abandoning of prayer during the days of menstruation. People asked: And how is their intellect deficient? He (R.A) replied: The testimony of two women is not valid except with the testimony of one man.
حضرت وائل بن مہانہ (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن مسعود (رض) نے ارشاد فرمایا : میں نے نہیں دیکھا کسی کو عورتوں سے زیادہ ناقص دین اور مشورہ دینے کے اعتبار سے اور ہوشیار مردوں پر ان کے معاملات میں غالب آنے کے اعتبار سے۔ لوگوں نے عرض کیا : اے ابو عبد الرحمن ! ان کے دین میں کیا کمی ہے ؟ آپ (رض) نے فرمایا : حیض کے دنوں میں ان کا نماز ترک کرنا۔ لوگوں نے عرض کیا : اور ا ن کی عقل کی کمی کیسے ہے ؟ آپ (رض) نے فرمایا : دو عورتوں کی گواہی جائز نہیں مگر ایک آدمی کی گواہی کے ساتھ۔
Hazrat Wael bin Mohana (RA) farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Masood (RA) ne irshad farmaya : mein ne nahi dekha kisi ko auraton se ziada naqis deen aur mashwara dene ke aitbaar se aur hoshyar mardon par un ke mamlaat mein ghalib aane ke aitbaar se. Logon ne arz kiya : aye Abu Abdur Rehman ! un ke deen mein kya kami hai ? Aap (RA) ne farmaya : haiz ke dinon mein un ka namaz tark karna. Logon ne arz kiya : aur un ki aql ki kami kaise hai ? Aap (RA) ne farmaya : do auraton ki gawahi jaiz nahi magar ek aadmi ki gawahi ke sath.
حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ ذَرٍّ ، عَنْ وَائِلِ بْنِ مُهَانَةَ قَالَ : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : « مَا رَأَيْتُ مِنْ نَاقِصِ الدِّينِ وَالرَّأْيِ أَغْلَبَ لِلرِّجَالِ ذَوِي الْأَمْرِ عَلَى أَمْرِهِمْ مِنَ النِّسَاءِ » ، قَالُوا : يَا أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، وَمَا نُقْصَانُ دِينِهَا ؟ قَالَ : « تَرْكُهَا الصَّلَاةَ أَيَّامَ حَيْضِهَا » ، قَالُوا : فَمَا نُقْصَانُ عَقْلِهَا ؟ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ امْرَأَتَيْنِ إِلَّا بِشَهَادَةِ رَجُلٍ »