30.
Book of Faith and Dreams
٣٠-
كِتَابُ الْإِيمَانِ وَالرُّؤْيَا


What they said about interpreting dreams

‌مَا قَالُوا فِي تَعْبِيرِ الرُّؤْيَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30449

It is narrated on the authority of Hazrat Abu Razin (may Allah be pleased with him) that he heard the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) say that as long as the interpretation of a dream is not stated, it remains stuck in the claws of a bird. Then, when its interpretation is stated, it comes to pass. The narrator says that dreams are one part out of forty-six parts of Prophethood. The narrator says that I think that you (peace and blessings of Allah be upon him) also said that a dream should not be narrated to anyone besides a friend or a wise man.

حضرت ابورزین (رض) سے روایت ہے کہ انھوں نے نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو یہ فرماتے ہوئے سنا کہ خواب کی جب تک تعبیر بیان نہ کی جائے، وہ پرندے کے پاؤں میں اٹکا ہوا ہوتا ہے، پھر جب اس کی تعبیر بیان کردی جاتی ہے تو وہ واقع ہوجاتا ہے۔ راوی فرماتے ہیں کہ خواب نبوت کے چھیالیس حصّوں میں سے ایک حصّہ ہے۔ راوی فرماتے ہیں کہ میرا خیال ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے یہ بھی فرمایا کہ خواب کو دوست یا عقلمند آدمی کے علاوہ کسی شخص کے سامنے بیان نہ کرو۔

Hazrat Abuzarain (RA) se riwayat hai ki unhon ne Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko ye farmate hue suna ki khwab ki jab tak tabeer bayan na ki jaye, woh parindey ke paon mein atka hua hota hai, phir jab uski tabeer bayan kardi jati hai to woh waqe hojaata hai. Ravi farmate hain ki khwab nabuvvat ke chhiyalis hisson mein se ek hissa hai. Ravi farmate hain ki mera khayal hai ki aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne ye bhi farmaya ki khwab ko dost ya aqalmand aadmi ke alawa kisi shakhs ke samne bayan na karo.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ ، عَنْ وَكِيعِ بْنِ عَدَسٍ الْعُقَيْلِيِّ ، عَنْ عَمِّهِ أَبِي رَزِينٍ ، أَنَّهُ سَمِعَ النَّبِيَّ ﷺ يَقُولُ : « الرُّؤْيَا عَلَى رِجْلِ طَائِرٍ مَا لَمْ تُعَبَّرْ ، فَإِذَا عُبِّرَتْ وَقَعَتْ » قَالَ: «وَالرُّؤْيَا جُزْءٌ مِنْ سِتَّةٍ وَأَرْبَعِينَ جُزْءًا مِنَ النُّبُوَّةِ»، وَأَحْسَبُهُ قَالَ: «لَا تَقُصَّهَا إِلَّا عَلَى وَادٍّ أَوْ ذِي رَأْيٍ»